Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sassy4barrel schreef:Zijn er ook mensen die een “ kale stal en wei “ huren dus zelf voer inkopen , zelf hooi kopen en zelf de stal mesten en verzorging doen. En ben je dan wel/ niet goedkoper uit als in pension ?
Sassy4barrel schreef:Zijn er ook mensen die een “ kale stal en wei “ huren dus zelf voer inkopen , zelf hooi kopen en zelf de stal mesten en verzorging doen. En ben je dan wel/ niet goedkoper uit als in pension ?

Solistar schreef:kosseh schreef:*knip*
O wowZijn met zoveel paarden wel eens de bakken vrij? Of rij je meestal hutje mutje? En hoeveel weiland hebben ze daar dan wel niet?
Blue_Eyes schreef:Nou, ik kom er even op terug... Onze stalbaas gooit de prijzen met €200 per paard per maand omhoog. Dat gaat hem dus niet worden. Kan ertegen in geweer gaan maar dat verziekt ook de sfeer. Er vertrekken dus megaveel mensen.
Skessa_ schreef:Je mag als stal houder toch ook maar een max aantal percentage omhoog gaan? Dat is toch wettelijk zo geregeld?
200€ per maand meer, amai dan zou ik ook vertrekken
DuoPenotti schreef:Skessa_ schreef:Je mag als stal houder toch ook maar een max aantal percentage omhoog gaan? Dat is toch wettelijk zo geregeld?
200€ per maand meer, amai dan zou ik ook vertrekken
Dat dacht ik ook