Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Muze schreef:Het is allemaal zo afhankelijk van de plek.
24/7 buiten op een kleiner modderig stukje..
Of bv nacht op stal maar overdag op een reuze grote weide/ paddock.. met minder blub.
Om maar even wat te noemen.
Kies je dan perse voor altijd buiten?
Ja ik weet dat er groepen zijn die nu weer roepen: als dat de enige opties zijn kies ik voor optie 3….
Heel vermoeiend ook..
, toen dát op mijn pad kwam. Omdat ik zag dat mijn paard doodongelukkig werd met de nachten op stal. In de praktijk stond hij 's winters van 18.00 tot 09.30 uur op stal en dat is toch bijna 16 uur
Of bv nacht op stal maar overdag op een reuze grote weide/ paddock.. met minder blub.
Ja ik weet dat er groepen zijn die nu weer roepen: als dat de enige opties zijn kies ik voor optie 3….
Heel vermoeiend ook..
Sintara schreef:Ja de nacht op stal is vaak 2/3e van de dag op stal (of zelfs 24/24 als het een keer regent), en vaak valt het dan ook erg tegen hoeveel hooi ze erbij krijgen.
Dat vind ik tenminste vaak de grote nadelen van de plekken met de nacht op stal..
Gelukkig is dat niet overal, maar het komt veel voor
Heel vermoeiend ook..

) maar mocht het nodig zijn…

Tancreda4 schreef:Maar vind het verschrikkelijk ze weer pp stal te hebben. Oké, ze staan lekker droog, mega laag zaagsel, dat is genieten. Maar t extra werk... morgenochtend gaan ze weer naar buiten en ik hoop dat ze dan met oud en nieuw pas weer naar binnen hoeven.