Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Solleke_Noah schreef:Indrukwekkende bijleespost
Ik ontworm altijd preventief, mestonderzoek vertrouw ik niet zo op. Wissel de ontwormingen wel netjes af, ze hebben net equest pramox gehad (een rib uit m'n lijf met vier paarden)
Proficiat met je jarige paard DP!
Lynn_Nikita schreef:Handrem DF of wat bedoel je.
De kleur lichter bestellen is ook geen probleem, ik heb alle stalen met de nummers ik ga 50 liter verf niet zelf mengen maar ik vind het zo raar dat de kleur op de staal zo anders lijkt dan als ik naar hun gevel kijk. ik ga toch een tint lichter bestellen
Lynn_Nikita schreef:Op een rustige vlakke weg even goed gas geven en dan je gas loslaten en koppeling intrappen. Als de remschijven aanlopen dan krijg je een te harde afremming in snelheid.Handrem DF of wat bedoel je.
boemel schreef:Nee, nog steeds geen Mouse.Nou is hij al weken geobsedeerd door het jagen op een fazant (die volstrekt maling aan hem heeft), dus hij was de laatste weken toch al meer weg.
Maar, nog nooit een nacht. Ik ben nu ook wel echt ongerust en ik heb moeite met focussen op het werk.
Hoe is het bij jullie met de vliegen? Hier sinds gisteren enorm veel vliegen bij de paarden. Ik ga de vliegenmaskers maar eens opzoeken.