Ervaring electrische kruiwagen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 15:59

Ik heb ook de pro 22, met 1 paard, 2 e-pony's en een shet, op biowald binnen. Kan met 1 keer vullen meestal uit, afhankelijk van hoeveel rommelhooi erbij zit.
Ik ben er echt heeeel blij mee!

Bio-waldboden ook trouwens, maar wordt wel nat in de kleinere boxen ( boxen staan altijd open behalve met krachtvoer, maar niks lekkerder dan binnen plassen).
Mijn hoefsmid is ervan overtuigd dat zonder die bodem mijn merrie het niet gered had toen ze bevangen was. Die is nog enthousiaster erover dan ik zelf. En omdat ik mijn hoefsmid echt hoog heb zitten overweeg ik zeker niks anders haha.

Mocht iemand weten hoe je de achteruit piep uit krijgt trouwens, help mij dan uit dr brand := dat is het enige nadeel.

criollo_yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 16:13

smurffie schreef:
Mocht iemand weten hoe je de achteruit piep uit krijgt trouwens, help mij dan uit dr brand := dat is het enige nadeel.

Hier ook een PRO22, maar die heeft geen achteruit piep gelukkig. Ik vind 'm wel megatraag in de achteruit. Moet elke dag bij de shetten een bepaald stukje achteruit de paddock in, want keren is veel gedoe, net wat aan de smalle kant. Ik erger me wild aan hoe langzaam de PRO22 dan is. Als iemand daar een truukje voor heeft.....?

miezelke

Re: Ervaring electrische kruiwagen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 16:33

Hier ook geen achteruit-piep. Misschien moet je de verkoper er eens over contacteren? En inderdaad, ergerlijk traag in het achteruitrijden. Gelukkig moet ik maar een klein stukje achteruit.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 17:08

Wij hebben de Torros besteld,ben erg benieuwd

Ellekebr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 22:22

ruitje schreef:
Wij hebben de Torros besteld,ben erg benieuwd

Die met de 300 liter bak? Ik ben ook benieuwd!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 23:48

Ja ik vrees dat het erin zit dat we de hoge versie hebben, die je naast kiepen ook omhoog kan doen. We kunnen dus over de rand van de mesthoop heen hem legen.
Wilde mn pa graag zodat hij direct in een container kan legen.
Maar die piep is verschrikkelijk :=