@SillyB, is een gefeliciteerd op zijn plaats of zit ik er helemaal naast?
Hier weinig van t weer meegekregen door werk.
Net nog gemest maar toen was het windstil

Wel weer alles nat terwijl het net zo lekker gedroogd was

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fokfanaat schreef:ik heb kastanje, maar dat staat probleemloos al 10 jaar, maar dat is te ongelmatig voor doorsteek.
xXutopiaXx schreef:Over de was-/poetsplaats.. daar heb ik ook heel lang over nagedacht haha.. en toen we eenmaal het materiaal binnen kregen, heb ik het eerst gewoon neergezet en met een braaf paard los gebruik van gemaakt.. uiteindelijk was dit voor mij de optimale setting:
[ [url=m/cQfdcQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles zo'n beetje gemeten vanaf het middelpunt van de paal.. dus kan opgeteld misschien niet helemaal kloppen
Zo heb je ook ruimte om zelf met je zadel te lopen inderdaad.. ik kan achter de schotten langs, tussen de muur en het tussenschot, maar omdat ik die palen iets naar voren heb gezet, krijg je een schuine doorgang, waardoor het allemaal niet zo breed hoeft te worden om toch een fijnere ruimte te creërenen inderdaad: als ze echt willen, passen de paarden hier ook gewoon veilig tussendoor.
[ [url=m/PtIDgA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IpclWi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naast de poetsplaats, het verst weg op de foto, komt nog een muur.. het is ooit nog de bedoeling om daar een zadelkamer te bouwenDus dan is het paard op de andere poetsplaats ook mooi opgesloten
Maar ik ervaar er voor nu eigenlijk geen problemen mee
Paarden lopen er makkelijk op, kunnen fijn draaien, hebben genoeg ruimte aan alle kanten en ook de smid is er blij mee.
Edit:
Misschien wel handig om er ook een foto incl. paard bij te zetten
[ [url=m/Diuab6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Links: Quarter, rechts: Fries
manzano schreef:boemel schreef:Mijn merrie schuurt ook op de Pavo Vital. Ze staat nu op Victorious Secret en ze lijkt een stuk relaxter geworden.
Nog nooit van gehoord of ergens gezien. Bestel je dat online?