Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Daan13 schreef:De stalbaas is al een mooi eindje op leeftijd,kans is groter dat de leeftijd toch van hem gaat winnen en dan moet je misschien wel vlot en onverwachts weg.
Nu heb je het heel bewust en goed rond gekeken voor wat het beste is voor jullie, dat geeft ook een boel rust.
Poekkie schreef:Netjes opgelost![]()
Heb je uiteindelijk ook je weidegenoot nog ingelicht?
katybug schreef:Je hebt toch niet verteld waar je naartoe verhuisd met de paarden hè? Komt ze straks ook.![]()
YellowLemon schreef:katybug schreef:Je hebt toch niet verteld waar je naartoe verhuisd met de paarden hè? Komt ze straks ook.![]()
Stel. Je. Voor.![]()
Ze zal zo wel te weten komen waar ik heen ben gegaan. Het typische dorpsleven is hier waar iedereen wel wat van elkaar weet. Het heeft zijn charmes maar soms is het gewoon rotvervelend![]()
Maar dat zie ik haar nu niet doenZe heeft zelf ook nog een weide niet ver van haar. Ze staat nu waar ze staat omdat die weide effectief aan haar huis palt.
Dusja dat was ook zo'n ergerpuntje. Het was precies Big Brother - was ze er niet maar zag ik haar hoofd wel uit het raam kijken
superpony schreef:Wat fijn TS. En je neemt het weer mee.
Ik zou het wel snappen als zij wat baalt en haar paard nu alleen staat. Dat kan ook zo een reactie geven.
Maar even offtopic voor Belgen; Daar is helemaal geen opzegtermijn bekend? Nooit? Gewoon met niks gebruikelijk of specifiek voor stallen niet?
superpony schreef:Maar even offtopic voor Belgen; Daar is helemaal geen opzegtermijn bekend? Nooit? Gewoon met niks gebruikelijk of specifiek voor stallen niet?