Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tienus63 schreef:Meer dan 4 inclusief jezelf en 1,5 meter afstand is op privé terrein niet wenselijk.
Neem aan dat een stal als bedrijf gezien wordt en dan is het niet toegestaan om met meer dan 4 personen inclusief jezelf samen te zijn ondanks dat jen1,5 meter van elkaar af staat.
alice0cullen schreef:Tot nu toe mag ik als pension klant nog komen, ben er 1 van drie. Maar het is ook een melkvee bedrijf en die hebben te horen gekregen dat als er iemand met corona besmet raakt in de straat, komen ze de melk al niet meer ophalen. Dus die knijpt hem enorm. Als er een lock down komt zijn we niet meer welkom.
Em_ schreef:tienus63 schreef:Meer dan 4 inclusief jezelf en 1,5 meter afstand is op privé terrein niet wenselijk.
Neem aan dat een stal als bedrijf gezien wordt en dan is het niet toegestaan om met meer dan 4 personen inclusief jezelf samen te zijn ondanks dat jen1,5 meter van elkaar af staat.
Dit snap ik niet. Dit zou betekenen dat in winkels / op het werk ook niet meer dan 4 personen mogen komen? Dat is niet aan de orde. Het gaat er om dat er gehandhaafd wordt als je minder dan 1,5 m van elkaar afstaat bij meer dan 3 personen. (dacht ik)
Em_ schreef:Ik ben 30 maart jarig, ik vier 't gewoon alleen bij m'n paard
[***] schreef:Volgens stalhouder is het rijden noodzakelijk voor het welzijn van de paarden en dus toegestaan. Hoop maar dat de politie het ook zo ziet als die passeren want de boetes zijn niet min
Staat trouwens ook nog eens op de site van natuur en bos, dat paardrijden en hengelen niet mag dus buitenritten zou ik toch voorzichtig mee zijn..
Melissa1996 schreef:Ben ik toch heel blij waar ze nu staan, gewoon je gezond verstand gebruiken. We hebben 10 paarden en zijn totaal met z'n 8 a 9 mensen, zelden tegelijk en als dat wel is zorg dat je beetje afstand houd.
Ik heb zelf 2 merries dragend, zou gek worden als ik niet langs kon komen.
Iedereen komt alleen op stal, supermarkt, werk of thuis.
Daihyo schreef:Em_ schreef:Ik ben 30 maart jarig, ik vier 't gewoon alleen bij m'n paard
Ik was 16 maart jarig. Ik heb het gewoon niet gevierd. Dat komt volgend jaar wel weer.
Mijn paard is nu geblesseerd. Mag alleen stappen, alleen niet in de bak. Ik ga dus wel naar buiten, maar alleen. En bos vermijd ik sowieso nu.