Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jazzie03 schreef:Het was inderdaad voor de moestuin en hij heeft een vijftal kruiwagen nodig gehad (wat ik ook veel vind).
Voor de mensen die zeggen laat hem 1x in de week komen mesten. De weide is echt mijn terrein en ik heb echt niet graag dat daar anderen op komen buiten mijn verzorgertjes onder toezicht dus dat ga ik niet doen![]()
Als ik bij de paarden ben is dat echt om even tot rust te komen
hij kan ze af en toe aan de draad komen aaien als de paarden dat willen, maar meer ga ik niet toelaten. Mijn vertrouwen heeft toch wel een deukje gehad en ik heb schrik dat als ik het dan wel eens toe laat er van geprofiteerd wordt.
Ik heb in mijn thuismilieu genoeg helpende handen dus heb hier momenteel geen behoefte aan
Jazzie03 schreef:Het was inderdaad voor de moestuin en hij heeft een vijftal kruiwagen nodig gehad (wat ik ook veel vind).
Voor de mensen die zeggen laat hem 1x in de week komen mesten. De weide is echt mijn terrein en ik heb echt niet graag dat daar anderen op komen buiten mijn verzorgertjes onder toezicht dus dat ga ik niet doen![]()
hij kan ze af en toe aan de draad komen aaien als de paarden dat willen, maar meer ga ik niet toelaten. Mijn vertrouwen heeft toch wel een deukje gehad en ik heb schrik dat als ik het dan wel eens toe laat er van geprofiteerd wordt.
Ik heb in mijn thuismilieu genoeg helpende handen dus heb hier momenteel geen behoefte aan
anjali schreef:Nou is het niet zo dat iemand perse leuk en onschuldig is omdat hij bejaard is hoor. Er bestaan bejaarden die absoluut niet deugen. Over het hier besproken geval kan ik vanuit de verte niet oordelen natuurlijk.
Zidore schreef:Vijftal kruiwagens is voor de moestuin erg weinig hoor. Voor een composthoop van paardenmest heb je minimaal 1 vierkante meter nodig (1 kuub) want dan kan het goed verteren door de hitte.
Als je slim bent zorg je dat hij al je mest meeneemt, maar dan wel inderdaad niet zelf van het land af laten halen als je dat niet fijn vind.
Gewoon nog een keer rustig met hem praten, alles uitleggen en goede afspraken maken. Doe er je voordeel mee. De meeste mensen hier betalen kapitalen om hun mest af te laten voeren of zitten er mee in hun maag...
JameyDL schreef:Nou mensen heel dit topic doorgelezen vol spanning wat was het intressant
Serenity350 schreef:anjali schreef:Nou is het niet zo dat iemand perse leuk en onschuldig is omdat hij bejaard is hoor. Er bestaan bejaarden die absoluut niet deugen. Over het hier besproken geval kan ik vanuit de verte niet oordelen natuurlijk.
Ik had ook niet het idee dat TS nu wat meer tot rust was omdat de poepdief bejaard was. Bij mij kwam het over alsof ze nu wat rustiger eronder is omdat ze met de poepdief een gesprek heeft gehad + de informatie die ze uit dat gesprek kreeg + het succesvol kunnen aangeven wat ze wel en niet prettig ervaart.
Als het gesprek niet fijn was verlopen zou ze zich nu ook niet zo prettig voelen. Bejaard of niet.