We laten de ponys de komende dagen meer met rust, en zoals ik al eens in een bericht heb laten lezen, zei ik dat we meer gaan besteden aan stallen enz. Natuurlijk is ieder paard anders, ieder paard heeft een eigen karakter, en dat van die neusriem, iedereen maakt wel eens een foutje
, maar goed ik heb dus een eigen pony, die word wel heel goed verzorgt enzo, en de ponys worden binnenkort zeker bekapt, dat zal ik in deze topic na laten lezen. En als ze binnen een paar dagen niet bekapt worden (wat trouwens al jaaaaaaaaaaaaaren eerder had moeten gebeuren), dan ga ik hoogstpersoonlijk
naar die eigenaar toe. Hij moet ook voor zijn ponys zorgen, en niet alleen wij
. Hij heeft de ponys gekocht dus hij moet zorgen dat ze een fijn thuis hebben. En ik vind dat die eigenaar de ponys al lang had moeten verkopen, al jaaaaaaaaaren geleden, aan mensen die hun pony wel hadden kunnen verzorgen. Maar dit is niet gebeurt, wij zijn deze ponys komen verzorgen en daar zijn we trots op. En daarom gaan we ook steeds beter met die ponys om en krijgen we meer vertrouwen in elkaar, maar hoe het er nu aan toe gaat kan echt niet!
Ik weet dat die ponys verschrikkelijk lijden onder wat ze hebben moeten doorstaan, en dat is niet huns schuld en (een beetje het onze), maar ook van de eigenaar. De eigenaar heeft ponys en hij hoord er voor te zorgen!!
Als het zo nog langer doorgaat bel ik ook nog de DB als het moet, tuurlijk zou dit eigenlijk al moeten, maar als de hoefsmid is geweest gaan we met de ponys weer opnieuw beginnen, tenminste voor zover dit nog kan. Ik hoop graag weer op een reactie na dit verhaaltje, en ik hoop dat jullie het ook een beetje begrijpen en dat ik er super mee in zit
.groetjes aniek