Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Dat doe ik ook altijd, maar het gaat toch altijd weer mis.. Ik doe toch iets fout, maar wat..
Nouvel schreef:Vanavond nieuwe start gemaakt, de gewone maat de luxe erbij gekocht en weer een nieuwe poging gewaagd.
Vlechtjes opgerold en ijzertjes opzij gebogen.
Dat ging al een stuk beter met deze maat en op die manier.
Alles is zelfs blijven zitten tijdens het rijden...![]()
[ [url=m/6hooQE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wScTD6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/10JRUy.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na het rijden
[ [url=m/wiToGp.jpg]Afbeelding[/url] ]
De eerste 3 zijn wel een stukje dikker dan de andere, maar pluk manen is even breed, even kijken of ik daar nog wat mee moet...
Maik79 schreef:Texas02 schreef:Dat doe ik ook altijd, maar het gaat toch altijd weer mis.. Ik doe toch iets fout, maar wat..
Houd je paard zijn hoofd de hele tijd op gelijke hoogte? Als hij z'n hoofd naar beneden heeft als je de ene pluk uitmeet, en daarna zijn hoofd omhoog voor de volgende pluk, dan zul je zien dat de eerste pluk/vlecht uiteindelijk smaller is dam de tweede.
Nouvel, mooi hoor! Je zou een klein beetje kunnen smokkelen en de bovenste vlechten iets smaller maken.
Texas02 schreef:Wat is het verschil tussen de deluxe en de gewone xl? Ik heb de gewone xl..
Jester_ schreef:Ik had een doosje gewone en die heb ik zeker 2/3 jaar veelvuldig gebruikt en daar zaten nog genoeg ongebruikte inje kunt ze rustig weer terugbuigen