Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SparklingApp schreef:Ik weet niet of ik het mentaal nog red om op die twee vragen antwoord te geven..
SparklingApp schreef:Ik weet niet of ik het mentaal nog red om op die twee vragen antwoord te geven..
ajesca123 schreef:SparklingApp schreef:Ik weet niet of ik het mentaal nog red om op die twee vragen antwoord te geven..
Haha zal ik dan maar even een poging doen![]()
De komende dagen zullen de monteurs nog een hooistation en 2 selectiepoorten installeren.
Verder zijn de stratenmakers eindelijk met het grote stuk van bijna 900 vierkante meter begonnen.
Op deze plaats komen de hooiruiven en 1 ruif met stro. Het is voor ons echt onmogelijk te voorspellen wanneer de bestrating klaar zal zijn. Ik verwacht over 2 weken?
Maandag komt de loonwerker weer en die zal de greppel met afvoer naar de poel gaan aanleggen. Ook gaan ze komende week aan de andere kant alles weer vlakken en inzaaien. Bij het hit actief gedeelte moeten de lantaarnpalen nog geplaatst worden en daarna zullen we de definitieve omheining neerzetten.
De inloopschuur zit bijna in de verf dus die is dan klaar voor gebruik. Als laatste zullen we de nieuwe spuitplaatsen betegelen, het solarium ophangen en de nieuwe zadelkamers inrichten.
Nog een hoop te doen dus maar we maken iedere dag enorme stappen dus ik hoop toch echt dat het met max 2 weken in gebruik genomen kan gaan worden.
Helaas is mijn schouder even behoorlijk overbelast dus ik doe heel even rustig aan maar er zijn genoeg kleine dingetjes die ik nog kan doen.
SparklingApp schreef:We hebben grote hooiruiven voor het voordroog, maar we hebben twee paarden die geen voordroog kunnen verdragen en hooi krijgen, die kunnen straks bij dit hooistation eten.. maar dan wel om de beurt inderdaad.
Slowfeeders kan je niet individueel afstemmen als ze in de groep lopen, dus zijn voor onze opzet niet geschikt.