Hilary schreef:De tekening van de stal is niet helemaal helder bij mij, maar heb je nu maar één ingang? Daar zou ik er nog minstens één bijmaken, zodat ze altijd weg kunnen.
Een zadelkamer zonder kasten zou ik persoonlijk niet willen als pensionklant (hoewel ik nu ook m'n zadel mee naar huis sleep en weer naar stal als ik wil rijden; 1 gejat zadel is wel voldoende...)
Ik wil evt. nog wel een tekening voor je maken voor je micro-PP en stalgebouw(en) (heb ervaring, haha), maar dan is een soort blanco tekening wel handig (waar de bestaande gebouwen op staan en andere elementen die vast zijn en niet kunnen / mogen worden verplaatst).
Ja er is maar 1 ingang van 2 meter breed. Als ik nog een doorgang ga maken ben ik bang voor tocht.
Zadelkamer komen wel kasten in alleen niet voor de zadels. Dus wat minder diepe kasten zodat er wat ruimte overblijft om je kont te keren. Er komt een automatisch hek op de dam waar je alleen doorkan met een code ofzo, plus ik zoek nog een waakhond. De zadelkamer kan ook eventueel nog afgesloten worden maar denk dat ik beveiliging genoeg heb. Plus dat ik zelf 5 dagen per week aanwezig ben op het erf. De overige 2 dagen werk ik overdag.