Dan kan ik helemaal los met tutten en vlechten. Heerlijk!
Alleen moet ik nog zo lang wachten.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rofah schreef:Ik vind yellow out zo'n duur geintje om even te proberen
Kan m wel eens in de biotex hangen, pony kan inmiddels wel goed stil staan met krukje achter zich om de staart in een emmer te weken. Positief blijven, op een dag issie schoon en ontzettend braaf
SkyMarian schreef:Dat spierwitte is wat we standaard te horen krijgen. Ook als ze niet gewassen is.![]()
Ze heeft een soort parelmoerachtige witte glans. Heel apart.
Picasso schreef:Oh gaaf dat 'schimmeltje', al mag je dat niet eens meer schimmel noemen...spierwit is 'ie!
Ik krijg de manen van onze Foresters nooit zoals ik wil: dun ze altijd uit door te trekken en snijden met zo'n ander kammetje (sorry weet niet hoe dat ding heet)... en toch: die dieren hebben zulke eigenwijze manen, bijna onmogelijk om het helemaal strak te krijgen........ en ik ben ongeduldig, dat helpt ook niet
![]()
Dus gisteren zo met de oudste Forester op pad geweest, schoon en fris, maar die manen springen alle kanten op (mijn dochter zit erop trouwens):
[ [url=m/esBeJG.png]Afbeelding[/url] ]
Zo ziet 'ie eruit op concours:
[ [url=m/Q4AaIO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pantykous schreef:Ik scheer de oren niet helemaal uit, alleen bij. Dus van binnen zit er bij mij nog haar in maar wel bijgewerkt.
Je kunt overwegen om het helemaal af te scheren bokworst. Anders idd bij trekken.