Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dresjoepie schreef:Wat ik nog vragen wilde Was je de staart wel met warm water? Met koud water sluiten de haarschubben Waardoor de shampoo niet genoeg door kan dringen dit kan alleen als de haarschubben open staan door middel van warm water!
VivaByoux schreef:@Tmc62
verbazend genoeg werkte cowboy magic nog als een van de beste met zilvershampoo. dat natte staart met zand en dan shampoo erin zou kunnen helpen maar wij hebben hier geelachtig zand dus helaas is dat geen optie.
Ik zou even moeten teruglezen maar ik las dat zeezout ook kon helpen met het schuren? of ben ik nou gek
YvonneV schreef:[/quote]Sokken zijn stoer. Tenminste, als je ze schoon hebtJe kan ze bijwerken met een handscheerder.
Die staart... Heb je al geprobeerd hem te scrubben met zeezout? Gebruiken ze ook voor mensen. Kan geen kwaad. Staart nat maken. Dan gewoon paar handen zout er in en wrijven, wrijven en nog is wrijven.
Daarna keertje wassen met shampoo. En als finishing touch een dikke laag talkpoeder. Worden ze witter van en de staart krijgt er ook meer fluf van. Het is maar een sneu staartje zo.
Zou hem trouwens wel afknippen op kogel hoogte. Langer is de kans groot dat ze er op gaan staan.