Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amanda schreef:Maar dat is dan ook een keuze die je maakt. Ik hoef ook geen Agterbergbodem. Een goed gedraineerde buitenbak is voor mij goed genoeg (en een keer een plasje geen ramp). Dan kun je bijna jaar rond trainen. Voor de dagen dat dat niet kan, rij ik buiten. Daarom zoek ik wel een stal met ook goede uitrij mogelijkheden.
Er zit nogal een verschil tussen Agterberg en blubberzooi
Iets met zwart wit en een hele grote marge grijs.
Kantine heb ik ook niks mee, sterker nog, ik heb niet eens een toilet op stal
Ik wil luxe voor mijn paard, niet voor mij. Wat in geval van mijn paard betekent: 24/7 buiten met een maatje, winter is paddock prima, zomer land en onbeperkt ruwvoer.
En dat ik 'm dan een keer vies van de paddock vis en niet schoonkrijg omdat meneer in het natte zand heeft liggen slapen met zijn winterhaar, en ik door de plassen moet ploegen om hem te pakken omdat hij zelf niet komt, dat is dan maar zo
Daar heb ik waterdichte schoenen voor gekocht
Het is maar net waar je prioriteiten liggen.

. Ik krijg een beetje de indruk dat je vind dat ´wij´ afpersers zijn en pensioneigenaren dom houden.

biscaya schreef:LS_fotos schreef:Wat staan de meeste goedkoop zeg.
Ssssst!pas op wat je zegt want de meeste hier vinden t doodnormaal om voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten..Onder t mom maak de pensionhouder niet wijzer dan dat ie is..

biscaya schreef:LS_fotos schreef:Wat staan de meeste goedkoop zeg.
Ssssst!pas op wat je zegt want de meeste hier vinden t doodnormaal om voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten..Onder t mom maak de pensionhouder niet wijzer dan dat ie is..
biscaya schreef:Majabeestje schreef:
Jeetje, wat maak jij je druk zeg. Je hoeft geen pensionstal te hebben hoor.
Daarbij, andere mensen maken anderen keuzes. Misschien hebben andere pensionhouders het gewoon beter voor elkaar dan jij waardoor ze minder geld kunnen vragen.
Dat denk ik ook
ilaan schreef:biscaya schreef:
Je vind het vooral heel leuk om te vertellen hoe goed jij het voor elkaar hebt, niet?
Wát een arrogantie van jou in dit topic zeg..
Helaas gaat het topic niet over jouw pensionstal of wat andere stalhouders doen en hoe zij kunnen rondkomen. Als ze dat niet konden waren de prijzen wel omhoog gegaan niet