Ik heb het gedaan! Wat vinden jullie? Ik vind het toch wel iets hebben. Zal ook wel een stuk aangenamer voor mijn mannetje zijn nu die jeukende bos manen eindelijk weg is.
Manen moesten af gezien ze vanonder helemaal dood waren en er happen uit gebeten waren van tijdens het spelen..zag er niet meer netjes uit. Vind het heel stoer staan maar helaas moeten ze lang zijn ivm keuringen Van dit:
Na: Dit is haar winterkapsel, begin september ben ik vaak zat van de langere manen en aangezien er dan toch bijna geen dazen meer zijn gaan ze er dus rigoreus af
Zo, daar is veel haar vanaf gegaan haha ! Staat wel goed !
felineepino
Geplaatst: 30-09-14 21:14
ong 2,5 jaar geleden:
Nu:
Jaja, ik vind de eerste foto ook een stuk stoerder haha. Maar Pino is ook weer een paar jaartjes ouder(zo'n 30 en met pensioen) en heeft een enorm dun kippen nekkie dus denk dat ik het liever lang houd Op foto 1 had hij nog wat meer spier en bewoog hij nog wel is haha.. Ik maak er lekker een pennypony van maar ben bang dat die manen nooit echt lang gaan worden!
Ja he, ik doe er verder toch niks meer mee.. Kijken hoelang ze kunnen worden haha!
Yenni
Geplaatst: 04-10-14 21:56
de manen van mijn pony waren een een sportcoupe en toen had mam ze uitgedunt en nu.... staan de recht op en willrn niet liggen ps weet niet hoe ik een foto erop moet plaatsen
Ik twijfel alleen nog een beetje of ik alles eraf zal gaan halen en er een fjordenboog zal laten staan, aangezien ik ook soms nog een wedstrijdje rijd vraag ik me ook af of dit ook is toegestaan
Ik vind tot nu toe bij allemaal kort mooier, wordt het paard veel mooier van. Tenzij er een lelijk halsje onder zit.
Loes2009
Geplaatst: 11-10-14 16:59
Ik had gezegd dat na de fotoshoot ik mijn pony zijn manen zou afknippen. Om daad bij woord te zetten heb ik dat gedaan. Ik heb zijn manen geknipt en het ziet er nu nog niet geweldig uit... ben nog wel van plan het iets meer te fatsoeneren, maar voor nu is het prima.
Oooh Loes wat zonde Ik zou een "moord" (niet letterlijk) doen voor zulke manen Maar natuurlijk jou paard jou keus, ben benieuwd hoe het eruit ziet als je het nog gefatsoeneerd hebt
tine10
Geplaatst: 11-10-14 19:06
Sorry, maar ik vind die korte manen maar niets. Ziet er zo onnatuurlijk uit. En er zijn maar weinig paarden die (zonder topsporttraining) een mooie hals hebben.
pien_2010
Geplaatst: 11-10-14 19:12
Loes 2009 wat enorm zonde vind ik dit. Doordat de manen verdwenen zijn vind ik, is ook het hele speciale verdwenen. Gewoon erg vind ik het . Echt sorry.
Nies_
Geplaatst: 11-10-14 19:34
Ik vind het zo ook jammer, maar niet minder mooi dan het vorige. Waarom heb je geen "sport"lengte geknipt?
Ik zou inderdaad ook sportlengte doen want nu is het precies een beetje zo'n nietszeggende lengte. Bij zo'n mooie pony als de jouwe staat alles wel mooi, maar denk dat iets korter nog beter zou staan!