Ongewenste bezoeker bij de weide, wat nu?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 01:15

Gadver TS wat eng , ik had echt zo hard gegild en de hond uit schrik los gelaten :oo

Je kan altijd pb-en :)

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 01:18

Brrrrr wat een nachtmerrie! Kop op TS, ik vind je super dapper! Ik hoop dat ze snel een oplossing hebben!

blackbeauty5

Re: Ongewenste bezoeker bij de weide, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 01:19

He jakkes, lees net alles en wat ontzettend eng zeg. Heel veel succes en ik hoop dat het opgelost wordt!

Twell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 01:21

Misschien wel één van je buurmannen zelfs? Of zijn het allemaal "normale" mensen..? Vergis je niet hoor.. Je weet maar nooit. Eng verhaal zeg ik had allang al 100x 112 gebeld. Echt een horror verhaal dit!

Dany94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 01:53

Gadsie lees ook alles door en moet zeggen dat nu niet zo lekker meer in bed lig haha.

Heel veel sterkte en verstandig dat je verdere info achterwege houd! Hoop op een goed bericht en hoop op korte termijn!

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 02:09

Ts is het geen optie om draaibare schijnwerpers te installeren en goede zaklampen te kopen en op geregelde tijdstippen je land ff rond te schijnen?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 02:27

Joh je hebt geen tv/soapserie nodig met jou. Als lezer vind ik het al onzettend spannend allemaal. Ik zit ook echt aan het scherm gekluisterd. Hoe moet het voor jou zijn.
Ik vind je een stoer mens!

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 02:43

Wat een ongelooflijke nachtmerrie! :\
Het lijkt net of die persoon moet echt jou of je paarden hebben. Verschrikkelijk!
Ik hoop dat jullie hem snel vinden en dat de politie het echt serieus neemt nu!
Ik zou inderdaad ook mijn hond niet goed durven loslaten omdat er altijd de kans bestaat dat ze hem iets kunnen aandoen, aangezien hij zo lomp is verschillende dagen achter elkaar terug te komen... Wat een creep!
Kan je misschien de paarden enkele dagen ergens anders zetten tot je die kerel te pakken hebt? (aangezien je meer info hebt)
Ik ben ook wel geïnteresseerd in een pb maar ik begrijp heel goed dat je die nu niet aan iedereen gaat liggen sturen.
Ik blijf in ieder geval dit topic lezen en hoop op het beste! Y;(

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 03:08

holly schreef:
Joh je hebt geen tv/soapserie nodig met jou. Als lezer vind ik het al onzettend spannend allemaal. Ik zit ook echt aan het scherm gekluisterd. Hoe moet het voor jou zijn.
Ik vind je een stoer mens!

Nou inderdaad, als ik TS was zou ik er een spannend boek over schrijven als alles achter de rug is :P maar even zonder dollen..

Erg heftig TS. Ik zeg wel eens: er lopen meer gekken rond dan dat er vast zitten. Ik hoop dat deze gek heel snel opgepakt word en leert van z'n ziekelijke daden. Respect voor hoe je alles aanpakt _/-\o_

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 05:36

Dit wordt nu wel serieus zeg, bah wat ontzettend eng.
Vooral, omdat t hem niets veel uit lijkt te maken, betrapt te worden.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 07:54

Jeetje zeg, ik zie hier een hele ontwikkeling.
En het is natuurlijk ook wel heel erg spannend en vreselijk tegelijk.

Ik zou idd ook niet teveel meer plaatsen, al ben ik wel nieuwsgierig natuurlijk hoe het afloopt.
Hopelijk word die gek snel opgepakt en kun je dan een update schrijven.
Heel veel succes en sterkte met dit nare gedoe!!!!

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 08:05

Omg, ik ben een enorme bangerik en zou gillend weg zijn gerend en de hond zijn werk laten doen.

BrendaRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 08:11

Wow, ik lees al vanaf het begin mee, tword nu wel heel serieus. Echt eng... Hoe gaat het nu met de paarden? En als je nog pb doet, mag ik er dan ook een? En ik hoop heel erg voor TS dat die grote voeten griezel snel opgeruimd is :j

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 08:20

Ts, scherm je profiel van facebook af, want je kan zo vinden waar je woont.

Daarbij wil ik je nogmaals adviseren om met de buurt een whats app groep op te zetten, je moeder kan dan een bericht zenden terwijl jij het "schim" in het zich houdt, tevens kan de buurt de politie alarmeren.

Zelf zou ik een hooivork + stuk touw of hem te "boeien" meenemen als je de paarden binnen zet. Een mes kan ook, maar een vork imponeert meer. Zelf had ik geopperd dat hij naar je toen moest komen en daarbij vermeld dat als hij niet komt je schiet(hij weet niet of jij gewapend bent immers), of je een hond los laat.

Probeer je angst op dat moment weg te stoppen en haal je woede boven. Zelf ben ik ook bang voor geritsel, maar zie ik een schim dan gaat mijn angst weg en komt er argressie/woede.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 08:22

Dejong, ik vind die tips echt niet handig. Touw om hem te boeien? Een mes? Dat kan zo tegen je gebruikt worden door diegene.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 08:28

Is er al een camera gekomen?
Dit is echt gekken werk.
K heb sterk het idee dat het niet om je paarden gaat maar om jou?
Want waarom komt iemand terug voor paarden waar de hele buurt van op de hoogte is?
Lijkt me zo onlogisch.

Pas goed op he ook als het niet donker is!
En ga nooit alleen.

(ik heb hier eventueel een aantal sterke mannen in de aanbieding die wel een paar uurtjes in de bossen willen verblijven voor je. Ikzelf ben held op sokken dus kom niet in de buurt haha)
Hopelijk houd die onzin snel een keer op.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 08:29

Laat ts het op haar manier en met politie doen, ze doet het goed.
Je weet niet wat die gek wil.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 08:36

Ik dring toch ook niks op?
Ik kan me alleen voorstellen hoe het voor haar moet zijn.
En aan haar berichten te lezen is ze goed in staat zelf die beslissing te maken. :j

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 08:43

Jeetje... Ik volg al vanaf het begin, maar jeetje wat lijk dit me vreselijk eng... Zou ik je plak en knip bericht via pb mogen krijgen?

Heel heel heel veel suc6 en ik hoop dat de persoon snel gepakt word, en de nachtmerrie voorbij is... Heb trouwens heel veel respect voor je nuchterheid hierin, want mijn god... Ik denk dat ik gek zou worden...

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 08:47

branka16 schreef:
En aan haar berichten te lezen is ze goed in staat zelf die beslissing te maken. :j

ik had het niet tegen jouw, sterker nog zie je bericht nu pas :D
Bedoel in het algemeen.

Ik weet niet of diegene echt voor ts zelf komt, omdat de buren m ook al hebben zien schijnen met een lamp bij hun.
Ik vind het in ieder geval een erg raar verhaal.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 08:56

jesito schreef:
branka16 schreef:

ik had het niet tegen jouw, sterker nog zie je bericht nu pas :D
Bedoel in het algemeen.

Ik weet niet of diegene echt voor ts zelf komt, omdat de buren m ook al hebben zien schijnen met een lamp bij hun.
Ik vind het in ieder geval een erg raar verhaal.

T verhaal word steeds extremer.
Ik blijf vaste meelezer en hoop voor Ts dat er heel snel een eind aan komt.

(mijn excuus dat ik Ik dacht dat je bericht voor mij was, ik heb dat vaker :'))

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 09:22

Ben ik de enige die zich dan afvraagt wat er om gaat in het hoofd van die man?
ik bedoel: waarom doet hij dit, wat is de reden dat hij daar loopt en wie moet hij hebben..
verder hoop ik dat een man met zo'n kronkel in z'n kop snel opgepakt word, en ts haar verdiende rust krijgt! :(:)

ik ga je niet om een Pb vragen, al lees en praat ik vanaf het begin mee, probeer nu je rust te pakken in plaats van op bokt te kijken. Je kan me altijd alsnog een Pb sturen!

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 09:32

xZiva_ schreef:
Ben ik de enige die zich dan afvraagt wat er om gaat in het hoofd van die man?
ik bedoel: waarom doet hij dit, wat is de reden dat hij daar loopt en wie moet hij hebben..
verder hoop ik dat een man met zo'n kronkel in z'n kop snel opgepakt word, en ts haar verdiende rust krijgt! :(:)

Dat vraag ik me ook wel af..
Het kan van alles zijn, ik dacht net aan een zwerver, maar aan de andere kant denk ik dat weer niet..
het lijkt zo net een soap -O-

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 09:33

Jeetje wat een wending ineens, ik lees al vanaf het begin mee. Heb zelf ook een wei en bedenk me hoe ik me zou voelen en zou doen in deze situatie. Zou jij mij ook een Pb willen sturen? Volgens mij zou ik gillend wegrennnen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 09:33

Als dit de USA was geweest had ik je gezegd, neem een geweer en schiet hem voor zijn harses zodra je hem ziet, maar helaas! Ik zag dat iemand hier boven ook zulk tips had, maar pas op! Op het moment dat jij je bewust bewapend en hem ook echt verwond, kan dat ook onder met voorbedachte rade vallen he. Dus ga niet te gek doen, maar zorg dat er altijd iemand in de buurt is als je de paarden binnen gaat halen.