Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie261 schreef:anneliesdj schreef:Maar dat kun je wel opvangen door duidelijke regels te maken en bv een week van tevoren de bezoekuren op een briefje te hangen waar iedereen het ziet. Dan kun je de boel ook gewoon op slot houden als ze buiten de genoemde tijden komen.
de boel zat bij mij op slot,maar aangezien we daar woonde stonden ze dus gewoon op de deur te kloppen...
en wegsturen van klanten,tja,waar wij zaten was je blij met elke klant,beetje meer stallen als klanten regio,dus wegsturen doe je echt niet zomaar...
en pff...regels maken...dan zet je je stal open van 10.00 tot 17.00 bijv en dan komen mensen om 16.45 binnen om op hun gemak hun paard te gaan doen,kan je als politie agentje mensen gaan wegsturen..
nee,denk gewoon sluiten of open blijven dat dat het beste werkt...
Annett1990 schreef:Gebeurd bij mij ook regelmatig, ik sta op een kleinschalige pensionstal bij mensen thuis, en als hun er niet zijn gaat de boel dicht..
Dus dat is wel eens gebeurd dat ze naar veiling gingen of weet ik het wat hadden, maakt mij niet zoveel uit zo lang het niet elke week gebeurd vind ik het best, die mensen hebben ook hun eigen leven en k mag blij zijn dat mn paardje daar staat enz dus ik maak me er niet zo druk om als ze een keer een dag de boel dicht hebben..
Kirsha schreef:Annett1990 schreef:Gebeurd bij mij ook regelmatig, ik sta op een kleinschalige pensionstal bij mensen thuis, en als hun er niet zijn gaat de boel dicht..
Dus dat is wel eens gebeurd dat ze naar veiling gingen of weet ik het wat hadden, maakt mij niet zoveel uit zo lang het niet elke week gebeurd vind ik het best, die mensen hebben ook hun eigen leven en k mag blij zijn dat mn paardje daar staat enz dus ik maak me er niet zo druk om als ze een keer een dag de boel dicht hebben..
Bij mij is dat juist andersom. Mijn stalhouders vinden het juist fijn om te weten dat er andere mensen rondhobbelen en de boel in de smiezen houden terwijl zij er niet zijn.
Ik zou van die ene dag in het jaar geen probleem maken, maar het feit dat ze op stal blijven en de stal ook niet gedaan wordt zou me wel erg tegenstaan.
Annett1990 schreef:Kirsha schreef:Bij mij is dat juist andersom. Mijn stalhouders vinden het juist fijn om te weten dat er andere mensen rondhobbelen en de boel in de smiezen houden terwijl zij er niet zijn.
Ik zou van die ene dag in het jaar geen probleem maken, maar het feit dat ze op stal blijven en de stal ook niet gedaan wordt zou me wel erg tegenstaan.
Op mijn oude stal ging de stalhouder ook vaak weg en liet de boel zo achter maar goed iedereen kon daar het erf op, vaak genoeg was er ook niemand aanwezig op stal en dan nog was de boel open en via de schuur kan je zo z'n huis in, dus ik snap wel dat andere mensen dat niet willen, dat is hier ook zo, deze stallen zitten ook vast aan hun huis.
S weekends sluiten ze de boel ook om 6 uur zodat ze ook nog wat tijd voor zichzelf hebben en doordeweeks om half 10 ongeveer.
Vind ik heel logisch omdat het niet zo groot is en het bij hun huis is.
GamblersCup schreef:Een stal waar je niet 24/7, 365 dagen in het jaar naar je paard kan is een dikke vette no-go. Ik wil ten alle tijden naar mijn dieren kunnen. Ik ga dan ook niet op een stal staan waar dat niet kan. En zou mijn dieren direct weghalen als een stal dat later in zou voeren. Dat er gevraagd wordt om op bijvoorbeeld eerste kerstdag tussen die-en-die tijden te komen en op 1 Januari bijvoorbeeld vanaf een bepaald tijdstip, ok. Geen problemen mee. Maar no way dat ik een dag niet op stal ben of dat de paarden binnen moeten blijven bij ons. Paarden en ezels hebben niet om menselijke feestdagen gevraagd, die horen de benen te strekken, op tijd hun voer te krijgen en een schone stal te krijgen. Feestdag of niet.