Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cinn87 schreef:Ik durf het hier ook bijna niet neer te zetten maar ik heb dus vorige week maandag,2e pinksterdag, op slippers gelopen bij mijn paard en daarna de hele dag in het ziekenhuis gezetten![]()
Ik was klaar met rijden en wilde mijn paardje naar het weiland brengen, omdat het zo warm was deed ik mijn laarzen uit en mijn slippers aan. Ik liep met haar naar het weiland en toen gebeurde het, ik was te laat met mijn voet wegtrekken toen ze zich omdraaide en ze schampte mijn voet.
Resultaat: een grote teen die gebroken is en de nagel van mijn grote teen eruit tot het nagelbed, deze hebben ze vast moeten hechten anders zou er nooit meer een nagel terug groeien! Ik zit nu nog thuis en donderdag naar het ziekenhuis om de hechtingen eruit te laten halen!
Allemaal mijn eigen schuld, absoluut! Loop dus NOOIT op slippers op stal ook al denk je dat het maar even snel is! Voor de mense die willen weten hoe het eruit zag kan ik nog foto's plaatse
ashley1 schreef:cinn87 schreef:Ik durf het hier ook bijna niet neer te zetten maar ik heb dus vorige week maandag,2e pinksterdag, op slippers gelopen bij mijn paard en daarna de hele dag in het ziekenhuis gezetten![]()
Ik was klaar met rijden en wilde mijn paardje naar het weiland brengen, omdat het zo warm was deed ik mijn laarzen uit en mijn slippers aan. Ik liep met haar naar het weiland en toen gebeurde het, ik was te laat met mijn voet wegtrekken toen ze zich omdraaide en ze schampte mijn voet.
Resultaat: een grote teen die gebroken is en de nagel van mijn grote teen eruit tot het nagelbed, deze hebben ze vast moeten hechten anders zou er nooit meer een nagel terug groeien! Ik zit nu nog thuis en donderdag naar het ziekenhuis om de hechtingen eruit te laten halen!
Allemaal mijn eigen schuld, absoluut! Loop dus NOOIT op slippers op stal ook al denk je dat het maar even snel is! Voor de mense die willen weten hoe het eruit zag kan ik nog foto's plaatse
Oooohh jakkes toch!! Dat lijkt me een hele goede reden voor iedereen die het wel doet, om er maar héél snel mee te stoppen..
Heel veel beterschap en hopelijk herstelt je nagel ook goed!!
nicoleboogie schreef:ik moet eerlijk bekennen dat ik heel vaak crocs of slippers met mooi weer draag bij de paarden
mn paarden staan aan huis dus voeren en binnen zetten doe ik eigenlijk 90% van de tijd met crocs
tot nu toe altijd goed gegaan