€285 all incl., ze halen elke dag wel de drollen eruit en strooien elke dag op, maar mesten 1 keer per week.
Verder maar 2x biks en 2x kuil, ik betaal €30 per maand bij om nog 2x kuil extra te voeren. Dus nu €315.
Helaas ben ik het niet met alles eens wat er gebeurd; pony (niet alleen de mijne maar ook van stalgenoten) word een beetje magertjes, mede daarom en om medische redenen dat ik kuil bij laat voeren.
Helaas heb ik bijna geen toezicht op hoeveel hij krijgt, soms kreeg hij bagger weinig, nog geen kilo!
Gelukkig is de stalmedewerkster wel meer gaan geven na aangesproken te zijn door mij en stalgenoten, maar lag aan de eigenaar want die vind dat ze te veel voert.
En nu mijn pony tijdelijk wegens revalidatie en open wond op zaagsel staat, betaal ik de volledige stallingsprijs hoewel ik nu al weken geen stro verbruik, daar bovenop natuurlijk het extra kuil en ook nog eens de balen zaagsel!
Wat mij betreft gaat het mij dus op het moment wat ver, maar denk dat het over een tijdje wel zal veranderen. Verder krijg je ook geen weidekorting als je paardje de weide op gaat en je je stal aan wilt houden, dan betaal je gewoon de volle mep zonder iets te krijgen.
Verder en voor deze tijd wel altijd met plezier op stal gestaan! Ben alleen benieuwd of er nog iets een beetje zal veranderen.