Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Heb jij een idee van het gewicht van die balen? Want het lijkt wel overeen te komen (ik zit nu op 13 maar daar hebben een grote D en kleine E van gegeten en dan nog een kleine week een C-ponytje). Hier is het wel voordroog, geen kuil. Vind het eigenlijk nog fijn droog, had erger verwacht zeg maar
Ik heb trouwens de indruk, maar dat is misschien wel een idee, als ik een gedeelte 'open' leg (ik trek altijd vanalles eraf en eruit enzo en dan ligt dat op een hoop) dat het daarna een nog droger lijkt. Kan dit? Is dit beter of juist slechter? Of is dat gewoon een idee?
[***] schreef:Heb jij een idee van het gewicht van die balen? Want het lijkt wel overeen te komen (ik zit nu op 13 maar daar hebben een grote D en kleine E van gegeten en dan nog een kleine week een C-ponytje). Hier is het wel voordroog, geen kuil. Vind het eigenlijk nog fijn droog, had erger verwacht zeg maar
Ik heb trouwens de indruk, maar dat is misschien wel een idee, als ik een gedeelte 'open' leg (ik trek altijd vanalles eraf en eruit enzo en dan ligt dat op een hoop) dat het daarna een nog droger lijkt. Kan dit? Is dit beter of juist slechter? Of is dat gewoon een idee?
[***] schreef:Maar waar ik nieuwsgierig naar ben .. Wanneer je voordroog laat drogen zeg maar, gaan er dan ook nog voedingsstoffen uit? Of is het enkel de structuur die verandert? Of gebeuren er net slechte dingen mee?
arans schreef:Ik volg dit topic even. Mijn vpaarden ( 2 shetlanders) staan nu 24/7 in de bak, en krijgen dus op gezette tijden hooi. Vanwege speeksel heb ik liever dat ze onbeperkt krijgen, maar ze zijn al vreselijk dik. Ze hebben heel lang op ene wei gestaan waar gewoon niks stond, en met weinig hooi bijgevoerd, maar ze vielen gewoon amper af..