Amalarab schreef:ik moet wel vaak de opening doorprikken met een naald, hebben jullie dat ook?
Ook geen last van...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
barbar schreef:ik zou wel oppassen met gebruik in droge manen, in het serum zitten siliconen en dat zorgt ervoor dat als je het veel gebruikt het haar juist nog droger word en dus breekbaar.
je kan dan beter na het wassen iets van een creme er in doen, ik gebruik dan gloss creme van hergon en na een paar dagen doe ik er dan weer het serum er in.
Aranel schreef:Ik gebruik het nu een stuk minder dan eerst.
Ik heb me wat verdiept in de ingrediënten (of heet dat alleen zo bij eten?) die er in zitten en ik ben er achter gekomen dat er siliconen in het serum zitten. Dit zorgt ervoor dat het haar zachter lijkt, maar maakt het in werkelijkheid breekbaarder..
De manen van mijn paard zijn, met veel serum gebruik van dit
[ Afbeelding ]
naar dit gegaan
[ Afbeelding ]
Een hele hap afgebroken dus.
Voor de manen gebruik ik dit spul dus absoluut niet meer
Het ziet er nu wel beter uit gelukkig (op bovenstaande foto heb ik -zonder al te veel succes- geprobeerd de manen bij te knippen om het verschil minder op te laten vallen) maar ik gebruik geen serum oid meer in de manen.
barbar schreef:Aranel schreef:Ik gebruik het nu een stuk minder dan eerst.
Ik heb me wat verdiept in de ingrediënten (of heet dat alleen zo bij eten?) die er in zitten en ik ben er achter gekomen dat er siliconen in het serum zitten. Dit zorgt ervoor dat het haar zachter lijkt, maar maakt het in werkelijkheid breekbaarder..
De manen van mijn paard zijn, met veel serum gebruik van dit
[ Afbeelding ]
naar dit gegaan
[ Afbeelding ]
Een hele hap afgebroken dus.
Voor de manen gebruik ik dit spul dus absoluut niet meer
Het ziet er nu wel beter uit gelukkig (op bovenstaande foto heb ik -zonder al te veel succes- geprobeerd de manen bij te knippen om het verschil minder op te laten vallen) maar ik gebruik geen serum oid meer in de manen.
en kun je zoiets krijgen.
barbar schreef:ik merk ook dat als ik te lang vaker achter elkaar serum smeer dat als ik door de staart borstel dat er stukjes haar afbreken, wij hebben op stal een gladde lichtgrijse betonnen vloer dus daar kan ik het goed op zien liggen.
maargoed je hoeft mijn waarschuwing niet aan te nemen, kom je vanzelf achter.