xmarliez schreef:Het is ook weinig maar toch hoef ik mijn paarden niet bij te voeren in de lente en zomer. Ik heb het gewoon goed regelt wat betreft het weiland en ze hebben áltijd gras. Pas rond de herfst krijgen ze bijgevoerd tot en met begin/midden lente.
Jij hebt ook 2 kleine pony's dan gaat dat wat makkelijker.
Mijn paardje heeft wel meer ruimte en gras nodig. Die heeft overigens ook heel veel ruwvoer nodig om op gewicht te blijven. Overigens vind ik wel dat een paard toch een uurtje of 8 per dag buiten moet kunnen staan op het weiland of in een droge paddock met ruwvoer. De beweging, daglicht, frisse lucht en contact met soortgenoten hebben ze gewoon nodig.
Moet wel lachen want mijn merrie staat alleen, wel tussen 2 landjes met andere paarden. Daar zit dus wel een schrikdraadje tussen. Na dat ze haar weidegenootje tot 3 keer toe kreupel getrapt had was het voldoende. Overigens heb ik niet het idee dan mijn paard het heel erg vind zo. Ze is toch een beetje een einzelganger.
......sta je er wel bij stil hoe lang zo'n paard dan stil moet staan in een hok van 3 bij 3 meter? dat is niet gezond zeg.

(ochtend groet
)

morgen komt de tandarts weer.... als de wegen dan normaal te rijden zijn
.