Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Assiej schreef:Annemeik schreef:Ailien2005 het lijkt mij niet zo heel handig om 2 producten tegelijk te gaan gebruiken Vooral niet iets vettig voor haargroei, en iets ontvettends (want klitwortel is opgelost in alcohol)
Excuses voor mijn punt, ik heb geen idee wat er met mijn toetsenbord aan de hand is, maar mijn vriend kijkt er vanavond naar.......
heb de punten even voor je verwijderd, dan word je post wat serieuzer genomen aangezien het makkelijker lezen is haha. Zelf denk ik dat er vuil onder je punt zit en dat hij bij een bepaalde druk 'ingedrukt' word. Misschien even ondersteboven even schudden of met de stofzuiger![]()
overigens lijkt het mij ook niet handig om 2 producten door elkaar te gaan gebruiken, onbewust kun je bepaalde chemicalien met elkaar mengen die weer een bepaalde reactie oproepen, ik zou het er niet op wagende schilfers zullen denk ik vanzelf wel weer verdwijnen als de huid zich voldoende heeft vernieuwd.
Ailien2005 schreef:Tegen de schilfers kan je klitwortel lotion(kruidvat, paarse dop) gebruiken, dat is gelijk tegen jeuk en haaruitval.
Dat werkt bij mijn paardje goed:-)
Silence schreef:Ik had ooit eens een fles gekocht, maar vond het zo stinken dat ik hem maar weer verkocht heb.
Maar denk dat ik het toch een kans ga geven als het wat minder warm weer wordt.
Silence heeft wel een paar keer geschuurd en zijn staart is niet veel meer nu.
Lijkt me een mooi project voor de winter....de stank maar voor lief nemen dan.
shera schreef:Mijn paard schuurt vooral haar hoofd helemaal kapot (heeft eczeemdeken) Ze heeft allemaal kale (en open) plekjes.Kan ik met dit spul haar hoofd ook behandelen?
Suflo schreef:Ik hbe het ook besteld maar ik ben er nog niet echt blij mee.
Flo heeft witte manen en ik had het op zijn manenkam gedaan, maar het blijft heel lang vet. Dus meneer lekker gaan rollen heel zijn manen zwart :S een week later ging ik zijn manen was, maar omat het nog steeds zo vet was liep het water en de shampoo er gewoon vanaf....
Dus ik ben er nog niet weg van, maar ik heb het echt maar heel dun ingesmeerd.
Jullie nog tips?