Pensionstallen in de randstad->DRAMA

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 18:28

Jibbel schreef:
@ Petra: Leuk! Ik weet waar je bent wezen kijken, ik ben er ook geweest. Leek idd de perfecte stal voor de paarden qua huisvesting. Wij staan nu op de wachtlijst, omdat ik om persoonlijke redenen nu nog even niet de mogelijkheid had op de knoop door te hakken. En dat was jouw gelukje denk ik. :)

Ik denk het wel. Was jij die persoon met twee paarden? Ik heb drie dagen in spanning gezeten of het het zou doen of niet...

Naomi

Re: Pensionstallen in de randstad->DRAMA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:16

Ik zet het maar even hierneer ivm veel pbtjes.
Ik sta aan een park/bos waar je heelijk kunt buitenrijden.
Er is meteen een ruiterpad. Er is een buitenbak en paddock/longeercirkel.
Poetsplaats en wasplaats.
Zoals eerder gezegt in de winter komen ze de hele dag buiten. Ze gaan naar binnen als het hard gaat regenen oid.
In de zomer staan ze 24/7 buiten.
Volpension en ik betaal 195 euro.
Aangezien ik recreatief rij, gaat mijn voorkeur uit naar een bos ipv binnenbak. En belangrijk is dat ze in de winter buiten komen anagezien ik niet 7 dagen in de week kan komen

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:16

haha, ja dat was ik. Wij kwamen woensdag voor de 2e keer kijken. Wilde het wel graag, alleen de timing was een beetje lastig. Dus nu staan wij op de wachtlijst en wellicht komen we dan alsnog als er weer plek is! :)

Princessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:39

Hoi Petra,
Ben ook benieuwd, kun je mij ook een pbtje sturen?
:wave:

horzzzzes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:56

hoi,

dit topic is al wel weer oud maar hoop toch dat er nog steeds Bokkers zijn die meelezen. Ik word langzamerhand ook wanhopig om een fijne pensionstal in de Randstad (omgeving Maassluis) te vinden. Heb het idee dat dit komt omdat ik graag wil dat mijn paarden 's-zomers én 's-winters een aantal uren naar buiten kunnen. Het lijkt wel of dit nergens te vinden is in mijn omgeving.

Ik wil graag een binnenbak met een goede bodem en dat er gevoerd wordt maar daarna vind ik het naar buiten gaan belangrijk. En dat laatste schijnt hier onmogelijk te zijn.

Iemand tips....?

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 22:02

Nou, ik ga waarschijnlijk eind deze week ook verhuizen. Heb een stal gevonden met veel weides en paddocks. Kunnen ELKE dag naar buiten, wanneer jij maar wil. Zelfs 's winters 24/7 in de paddock.
Heerlijke (buiten)bak, grote stallen, breed gangpad, grote zadelkasten (of je zet je eigen neer), keukentje en stoelen/banken. Zelfs springmateriaal en een poetsplaats en aparte voer kamer. Dit allemaal voor €100 kaal in de randstad.
Ben benieuwd hoe ik (en me paardje) het daar gaan vinden! :D