dilemma dilemma: wil ik dat het dooit zodat ik weer kan rijden bij mijn ouders thuis...... of wil ik dat het door blijft vriezen en ik lekker kan schaatsen.... lastig lastig.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

:( dus als iemand tips heeft wat je kan doen met je paard in een gang van nou laten we zeggen 10 meter lang en zonder stallen gerekend 3 meter breed, vertel... KiWiKo schreef:oude sokken om de hoeven doen........... of oude handdoeken om de voeten knuppen, dan kan je de ijzel in
maar die handdoeken is wel een idee.
KiWiKo schreef:oude sokken om de hoeven doen........... of oude handdoeken om de voeten knuppen, dan kan je de ijzel in
Dus heeft mn pony toch nog wat gedaan 
Rot vorst ook! aerdenhout1 schreef:Jullie hebben allemaal sneeuw gehad, hier heeft het de hele nacht geregend en ik kan geen kant meer op. paddocks kan ik verhuren als ijsbaan, maar ook het pad is bloedlink en glad.
Ik had veel liever sneeuw gehad.

aerdenhout1 schreef:Jullie hebben allemaal sneeuw gehad, hier heeft het de hele nacht geregend en ik kan geen kant meer op. paddocks kan ik verhuren als ijsbaan, maar ook het pad is bloedlink en glad.
Ik had veel liever sneeuw gehad.