Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KimD schreef:Ja natuurlijk wel als hij plast, maar niet als ik er iets mee moet.
pluisenmagic schreef:Morrow_Less schreef:in de vrije natuur kunnen paarden hun zaakje toch ook niet poetsen ?
In de natuur zijn er geen ruinen alleen maar hengsten. door voortplanting schuurt zo de penis schoon
agerbscheid schreef:eldora1 schreef:Wij moeten het toch ook schoon houden hier beneden.
Dat is niet helemaal waar. Wij mensen vinden het idee vies als je dat niet schoonmaakt maar als je het niet schoon zou maken met zeep regelt de biologie het zo dat goede bacterien het zelf schoon houden. En daar wil ik gelijk op inhaken. Een vriendin van mij (da) zegt ook dat je er vanaf moet blijven, maar als je er eenmaal aan begint moet je het inderdaad bijhouden maar geen zeep gebruiken, alleen water
Gompie58 schreef:Smerig of niet.........het moet gedaan worden!![]()
Als je niet regelamtig schoonmaakt kan er een lelijke ontsteking ontstaan op het moment dat ie toevallig daar een wondje heeft....![]()
Ook mag je er dan waarschijnlijk niet aankomen omdat hij het niet gewend is, en DAN heb je echt een probleem natuurlijk!!![]()
Dus, al is het vies, het MOET...........en met een chirurgenhandschoen is het best te doen!!!