Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Hier zit dan ook gebruik van de bak bij.

Maritime schreef:- Mijn ouders betalen 335 euro voor mijn paard, 280 euro voor mijn pony en 280 euro voor mijn veulen.
- Mijn dieren staan in een dressuurstal.
Zij staan elke dag ongeveer 6 uurtjes buiten behalve als het echt slecht weer is. Dan zet ik ze in de binnenpiste en laat ik ze daar ronddartelen.
- Er wordt 3x per dag gevoerd. Mijn dieren krijgen biks en kruiden en groenten en er is een onbeperkte hoeveelheid hooi.
- Wij hebben 3 buitenbakken. 1 voor dressuurwedstrijden, 1 voor lessen en 1 om gewoon zelf in te rijden als je een eigen paard of pony hebt. Allemaal voorzien van de beste verlichting. Wij hebben ook 2 grote binnenbakken. 1 voor wedstrijden en 1 voor lessen en eigen paarden.
- Wij huren er 2 parkeerplaatsen en daar betalen wij 100 euro per maand voor. De parkeerplaatsen zijn voor mijn trailers. Mijn moeder heeft liever niet dat ze elke dag op onze oprit geparkeerd staan dus daarom hebben wij die parkeerplaatsen. Het is ook erg handig. Dan hoef je niet steeds heen en weer te rijden met je trailers.
dit heb ik 3x doorgelezen ,wat een berg geld voor sommige dingen
mirgino schreef:Maritime schreef:- Mijn ouders betalen 335 euro voor mijn paard, 280 euro voor mijn pony en 280 euro voor mijn veulen.
- Mijn dieren staan in een dressuurstal.
Zij staan elke dag ongeveer 6 uurtjes buiten behalve als het echt slecht weer is. Dan zet ik ze in de binnenpiste en laat ik ze daar ronddartelen.
- Er wordt 3x per dag gevoerd. Mijn dieren krijgen biks en kruiden en groenten en er is een onbeperkte hoeveelheid hooi.
- Wij hebben 3 buitenbakken. 1 voor dressuurwedstrijden, 1 voor lessen en 1 om gewoon zelf in te rijden als je een eigen paard of pony hebt. Allemaal voorzien van de beste verlichting. Wij hebben ook 2 grote binnenbakken. 1 voor wedstrijden en 1 voor lessen en eigen paarden.
- Wij huren er 2 parkeerplaatsen en daar betalen wij 100 euro per maand voor. De parkeerplaatsen zijn voor mijn trailers. Mijn moeder heeft liever niet dat ze elke dag op onze oprit geparkeerd staan dus daarom hebben wij die parkeerplaatsen. Het is ook erg handig. Dan hoef je niet steeds heen en weer te rijden met je trailers.
dit heb ik 3x doorgelezen ,wat een berg geld voor sommige dingen
![]()
50 euro p/mnd voor 1 trailer stalling???![]()
maar goed als je het kan betalen zal het dat ook wel waard zijn
.JorisDy schreef:Maritime: zal toch hard op zoek gaan naar een andere stal. wat belachelijk.
Ik betaal 250 ongeveer.
-worden binnen/buiten gezet
-wordt gemest
- muesli en broken worden gevoerd.
- maal daags kuil
-Buitenbak die echt altijd te rijden is (eb en vloed bodem)
-Longeerton die altijd te gebruiken is(eb/vloed bodem)
-Binnenbak in aanbouw
-En voor trailerstalling betaal ik 8euro.
-Zadelkast is er ook bij.

Daarom kan ik hier ook goed/beter rijden 
Maritime schreef:[i]en 280 euro voor mijn veulen.
- Mijn dieren staan in een dressuurstal. Zij staan elke dag ongeveer 6 uurtjes buiten behalve als het echt slecht weer is. Dan zet ik ze in de binnenpiste en laat ik ze daar ronddartelen.