Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

,tis hier alles behalve een straf om naar binnen te mogen..

montoya schreef:super joh en een heel mooi paard . ja ik geloof ook echt wel dat paarden het fijn vinden om op stal te staan en dat het echt geen straf voor ze is . maar ja niet iedereen denkt zo helaas
Alet74 schreef:montoya schreef:super joh en een heel mooi paard . ja ik geloof ook echt wel dat paarden het fijn vinden om op stal te staan en dat het echt geen straf voor ze is . maar ja niet iedereen denkt zo helaas
Waarom helaas? Ik zou me zorgen maken als iedereen hierover (en overal over) hetzelfde zou denken!
) wil ze 's avonds maar wat graag weer naar binnnen. Lekker de eczeemdeken af en binnen in een box vol stro en lekker vers hooi.
. Ook altijd lekker: de bix die ze 's morgens en 's avonds krijgt... montoya schreef:en dan bedoel ik minimaal 6 uur en dat paarden het helemaal niet fijn vinden op stal . dat was het nut van mijn laatste zin alet.
. Niet te veel van aantrekken
.
) en vond ik het zelf prettiger dat ze 'snachts binnen stonden, ondanks dat getrap van Victor (Mouse hoorde je niet).
), maar ik hoef niet meer bang te zijn dat ze ergens staan waar ze niet willen staan. Nouja....ze zouden waarschijnlijk veeeeeeel meer op de wei willen, maar dat gaat simpelweg niet, dat wordt Victor's dood. In de wei -zodra er genoeg gras is- kijken ze overigens níet naar mij om, dan ben ik ineens niet meer interessant.
En dan gaan ze ook absoluut de schuilstal niet in, hoe hard het ook regent of waait terwijl ze -als ze in de bak staan- dan wel graag in de schuilstal staan. Ik zou mijn pony's dus ook niet 24/7 buiten houden zónder schuilstal, want dát zouden ze -denk ik- niet waarderen. Zou ook niet goed zijn voor mijn gemoedsrust...
"
alleen hier niet,stal is veel te gezelli...en dat is ie ook,geef ze geen ongelijk...
(engel van me)
.Als het veel en hard regent mogen ze die dag ook eerder op stal.Ook doe ik maar een regendek aan.
kan het hem ook niet kwalijk nemen.
.
Anders wordt hij ook helemaal gek. Nu staat hij heel rustig in het zonnetje
lekker spelen en ravotten met mekaar, grazen, slapen om ste beurt!