Zondag nacht 5C paard naa binnen of niet

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

miss_kippie

Re: Zondag nacht 5C paard naa binnen of niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 12:09

dat probleem heb ik met me shet die is ook zo verwend als er een paar druppels regen viel gingen ze daar naar binnen. dus mevrouw heeft het snel koud en een hekel aan regen muts

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 14:04

Volgens mij kun je je paard prima buiten laten staan!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 14:08

Sorry hoor, maar om over 5 graden al te gaan zeuren....... Verward
Een paard kan echt wel wat hebben, hoor. Knipoog

Die van mij staat 24/7 buiten het hele jaar door en zijn vacht is al een tijdje bezig zich aan te passen aan de komende herfst, dus ik maak me echt niet druk over hem. Koud heeft hij het absoluut niet en de herten, koeien en weet ik veel wat die ook rondlopen daar, ook niet. Haha!

Iranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:37

Onze dames blijven ook gewoon buiten. Die hebben al een aardig ondervachtje klaar en kunnen onbeperkt kuil eten, dus de warmte zit wel goed...

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 20:40

Twiggy2008 schreef:
Sorry hoor, maar om over 5 graden al te gaan zeuren....... Verward
Een paard kan echt wel wat hebben, hoor. Knipoog

Het is ook niet zo zeer de 5 graden als wel de groote omslag!!!

Ik moet zeggen dat het nu wel al minder weer is en het dus nit direct van 20 naar 5 graden gaat. mijn paard had het vandaag in de hozende regen ook niet koud dus kennelijk kan hij wel wat hebben. maar hij komt zowie zo van de winter sneacht binnen dus als dit het eind van het weideseizoen blijkt te zijn en het nu alleen nog gaat regenen dan isdit wel weer het moment om ze voor de nacht binnen te halen maar daarvoor moet ik eerst maar een d vooruitzichten bestuderen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:02

Ik heb geen idee wat de vooruitzichten zijn (heb nog niet gekeken), maar de wintervacht is bij mijn pony allang in gang gezet en daarbij moet er gewoon genoeg te eten zijn, zodat ze zich daarmee warm kunnen houden. 5 graden is voor ons mensen anders dan voor paarden, hoor. Die kunnen dat echt wel hebben. Knipoog