Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LindyH schreef:Ja, maar de kans op ernstige ongelukken en ponies die niet krijgen wat ze nodig hebben is dan wel veel groter. Zijn jouw ponies nu veilig te rijden door kinderen? Of zijn ze al bij de slager op bezoek geweest?
Niet vervelend bedoeld hoor, maar je hoort het zooooo vaak!
Je kunt wel van de kleuterschool rechtstreeks naar de universiteit gaan, maar de kans dat je die afgestudeerd en wel weer verlaat is errug klein.
Amedoro schreef:flantje schreef:
Ik neem aan dat Amaretto ook best wel iets wist voor ze die pony's kocht of kreeg... Je zet niet zomaar een paar paarden op je weiland om het op te vullen en dan daarna eens bedenken of ze misschien nog wat te eten moeten hebben of ergens een afdakje... enne dat afdakje koste me wel 8.000 euries hoor...!!!!!
[color=blue]
nee lekker ding Ameretto mmm das lekker, wist niks van ponny;s af alleen van kinderen en honden.....
maar met veel liefde en veel vragen aan de dierenarts kom je heeeel ver...
Amedoro schreef:flantje schreef:
Ik neem aan dat Amaretto ook best wel iets wist voor ze die pony's kocht of kreeg... Je zet niet zomaar een paar paarden op je weiland om het op te vullen en dan daarna eens bedenken of ze misschien nog wat te eten moeten hebben of ergens een afdakje...
nee lekker ding Ameretto mmm das lekker, wist niks van ponny;s af alleen van kinderen en honden.....
maar met veel liefde en veel vragen aan de dierenarts kom je heeeel ver...