verschillende soorten paarden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LindyH

Re: verschillende soorten paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 23:41

Ja, maar de kans op ernstige ongelukken en ponies die niet krijgen wat ze nodig hebben is dan wel veel groter. Zijn jouw ponies nu veilig te rijden door kinderen? Of zijn ze al bij de slager op bezoek geweest?
Niet vervelend bedoeld hoor, maar je hoort het zooooo vaak!
Je kunt wel van de kleuterschool rechtstreeks naar de universiteit gaan, maar de kans dat je die afgestudeerd en wel weer verlaat is errug klein.

flantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 00:18

Maar is het daarom niet heel zinvol dat mensen hier rondhangen?? Of vragen om info??

Ik kwam toevallig hier terecht omdat ik vaker op fora rondhang... Viavia dus.. Anders ga je informeren bij anderen of zoeken via Google...

Ik neem aan dat Amaretto ook best wel iets wist voor ze die pony's kocht of kreeg... Je zet niet zomaar een paar paarden op je weiland om het op te vullen en dan daarna eens bedenken of ze misschien nog wat te eten moeten hebben of ergens een afdakje...

Off topic: die avatar was eigenlijk voor het prethoekje... Niet echt geschikt voor hier... Je hebt groot gelijk...

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 00:47

Good boy flantje Knipoog

Amedoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 18:48

LindyH schreef:
Ja, maar de kans op ernstige ongelukken en ponies die niet krijgen wat ze nodig hebben is dan wel veel groter. Zijn jouw ponies nu veilig te rijden door kinderen? Of zijn ze al bij de slager op bezoek geweest?
Niet vervelend bedoeld hoor, maar je hoort het zooooo vaak!
Je kunt wel van de kleuterschool rechtstreeks naar de universiteit gaan, maar de kans dat je die afgestudeerd en wel weer verlaat is errug klein.

hallo hier in dit gehucht hebben wij ook een dierenarts als ik ff niet weet wat of hoe ik met hun om moet gaan...
2 weken terug was maya de merrie erg moe ze wilde zelfs geen paardensnoepje ik haar getemperatuurt zei had 40.8 gauw de dierenarts gebeld die kwam gelijk zei had een longontsteking paar spuiten gehad en springt nu weer vrolijk rond.... dusse het zijn net kinderen je ziet wanneer ze niet lekker zijn, ...

en mijn ponny's zijn net 2 jaar oud dus er mag nog steeds niet opgereden worden, over 1 of 2 jaar gaan wij daar eens aan denken...

en de Slager....komop nou je brengt je hond toch ook niet bij de chinees...!!!

Amedoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 18:49

[quote="flantje"]

Ik neem aan dat Amaretto ook best wel iets wist voor ze die pony's kocht of kreeg... Je zet niet zomaar een paar paarden op je weiland om het op te vullen en dan daarna eens bedenken of ze misschien nog wat te eten moeten hebben of ergens een afdakje...

[color=blue]

nee lekker ding Ameretto mmm das lekker, wist niks van ponny;s af alleen van kinderen en honden.....

maar met veel liefde en veel vragen aan de dierenarts kom je heeeel ver... Pling

Amedoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 18:51

Amedoro schreef:
flantje schreef:

Ik neem aan dat Amaretto ook best wel iets wist voor ze die pony's kocht of kreeg... Je zet niet zomaar een paar paarden op je weiland om het op te vullen en dan daarna eens bedenken of ze misschien nog wat te eten moeten hebben of ergens een afdakje... enne dat afdakje koste me wel 8.000 euries hoor...!!!!!

[color=blue]

nee lekker ding Ameretto mmm das lekker, wist niks van ponny;s af alleen van kinderen en honden.....

maar met veel liefde en veel vragen aan de dierenarts kom je heeeel ver... Pling

flantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 20:36

Amedoro schreef:
flantje schreef:

Je had er weer een vrezenlijk zootje van gemaakt zeg...

Misschien toch een quote-cursusje van Chiqa volgen?? En een kleurcursusje van Flantje...

Amedoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 11:35

sorry.... Bloos