Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dennis schreef:Ik gebruik altijd biotex. En baby poeder om de laatste vlekjes bij te werken. Als het babybilletje zacht is kan het ook geen kwaad voor m'n pony's.
Whitepanther schreef:Ja de zilvershampoo gebruik ik ook, alleen voor zn staart, weet niet wat er gebeurd als ik hem daar helemaal mee was.... gezien zn bruine vlekken
katchina schreef:Zilvershampoo vindt ik tegenvallen hoor en al dat chemische vindt ik toch niet zo lekker voor m'n paard.
Ik pas ontdekt dat tea-tree shampoo héél goed wit maakt,werkt ook goed tegen insekten vanwege die aparte lucht..
Annemeik schreef:Ik gebruik altijd betadine shampoo, moet nim naar de hei soms?
Anya schreef:ja hoor tuurlijk kun je een schimmel wassen met bleekmiddel. Alles kan. Je wast alle huidvet uit de vacht, de haren worden dunner en bij de staart breken ze. Heb je gelijk permanent resultaat. Wat er niet is, hoef je niet te wassen.
Je kunt je eigen haar ook wel wassen met bleekwater
OoappeloO schreef:Anya schreef:ja hoor tuurlijk kun je een schimmel wassen met bleekmiddel. Alles kan. Je wast alle huidvet uit de vacht, de haren worden dunner en bij de staart breken ze. Heb je gelijk permanent resultaat. Wat er niet is, hoef je niet te wassen.
Je kunt je eigen haar ook wel wassen met bleekwater
FF topic doorlezen voordat je begint te reageren..?! T was als geintje bedoeld de opening, ze zochten ook een andere oplossing voor de vieze vlekker weg krijgen.