60euro incl hooi/kuil in de winter. Ik moet dan wel zelf alles doen, land uitmesten en voeren. Maar er is wel 24/7 toezicht, sta bij een boer en zn vrouw is eigenlijk altijd thuis( handig als ze weer es ontsnapt).
ik betaal €80 in de zomer voor 24/24 7/7 weidegang met een loopstal verder nog een graspiste maar er zitten nogal putten en bulten in dus niet zo goed. en €100 in de winter met hooi en stro en soms wortelen en soms korrels maar heb de indruk dat ze niet veel kans heeft om te eten aangezien die andere paarden haar soms wegjagen :s en dan de graspiste maar die is bijna nooit te berijden wegens het slechte weer.
als ik het zo hoor betaal ik te veel.
(dit is bij familie van mij)
en het is een pony
Laatst bijgewerkt door Judje op 13-08-08 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd. Gebruik aub de Edit-knop.
Een tijdje terug toen ik nog op zoek was naar een landje kon ik een groot stuk huren voor 100 in de maand waar ik dan zoveel paarden op kon zetten als ik zelf wilde. voer etc. moest ik zelf regelen.
Ter verduidelijking. Ik huur iets meer dan een hectare naast ons huis. Ik doe zelf alles, bemesten, onderhoud e.d. Er lopen 5 fjorden op en dat kan prima, heb nu zelfs te veel gras. Het is ook een erg mooi stuk gedraineerd en het grootste deel is het hele jaar droog. Ik woon in de kop van Overijssel en huur het van het veebedrijf van mijn ooms.
Bij ons betaal je hetzelfde, of je je paard nu 24/7 op stal hebt of dat je hem 24/7 de wei in gooit. Dit is voor een pony 235 eurie. Veel meer dus dan hier wordt aangegeven, maar dat komt omdat je ook de keuze hebt hem op stal te zetten en die te laten uitmesten. ook kan je nog hooi en brok krijgen en heb je binnen- en buitenbak en goede uitrijmogelijkheden
Ik heb ergens geinformeerd en daar kost het €100,- per maand voor zomers en swinters 24/7 weidegang met grote inloopstal en swinters wordt kuil bijgevoerd.
Mijn paard staat in hoek van holland en ik betaal 175 Hij staat dag en nacht buiten in de zomer op de wei en in de winter in zijn eigen stal met eigen uitloop van ongeveer 50m2.
60 Euro, dan heb ik een ruime stal (waar m'n pony naar believen in en uit kan lopen) en 24/7 weidegang. Verder hebben we er zelf nog een longeerbak bij aangelegd.
Bij mij op stal, ik sta er gratis maar de rest ...
235,-
Je hebt dan dag en nacht weidegang, geen hooi of kuil (bijvoeren moet je zelf regelen/betalen) en bakgebruik
Ikzelf zou hier nooit gaan staan (in de zomer, in de winter wel), de enige reden dat deze pensionklanten er staan is dat de paarden in de winter de hele dag in een grote paddock kunnen staan.