Wat zouden jullie doen. Mijn oude pony staat TK!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 12:29

Nou inderdaad merilyn, ik sluit me aan bij de rest; niets wat mij nog tegen zou houden om dat beestje te kopen. MAar vraagje, als die eigenaren je weg hebben gepest, zouden ze je dan nog tegemoet willen komen of zullen ze je financieel een poot willen uitdraaien als je te kennen geeft het dier te willen kopen? Misschien moet je iemand anders er op af sturen om de pony voor je te kopen.

WAar staat die pony nu ergens? Is er geen bokker die erop af wil gaan? Misschien moet er niet expliciet naar die pony gevraagd worden. Het zijn manegehouders zei je. Stel nu dat iemand er op af stapt en zegt een brave pony te zoeken voor een klein meisje van dat en dat formaat. Ken je toevallig een manegeklant die daar rijdt?

Nathalie w

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:13

Ik zou het het ook proberen met behulp van iemand anders.
Die gewoon gaan kijken voor een pony en toevallig valt hun oog op die pony. Succes ermee ik hoop dat het je lukt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:14

He wat zonde dat ze dat dier niet kwijt willen. Heb je net zitten bedenken hoe je 't allemaal zou gaan doen, ben je blij gemaakt met een dooie mus....
Zonde joh, 't zou zo mooi zijn als je 't uit kon voeren en haar een mooie ouwe dag kon gaan geven.....

giesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:28

ophalen dat beestje!! je weet anders niet waar hij terecht komt. dat beestje verdient het ook om een ouwe dag te hebben. succes er mee!!

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:35

Ik herken je probleem zeer goed. Ik heb nl zelf ook voor ruim driekwart jaar geleden mijn merrie moeten verkopen, wegens tijd/geldgebrek.
Nou zag ik onlangs dat ze via de marktplaats weer te koop werd aangeboden, en ze zag er erg mager uit.
Ik heb de eigenaar opgebeld en gevraagd wat de reden van verkoop was.
Het klikte niet tussen de kinderen en "mijn" vroegere merrie. Dat kan natuurlijk, alleen erg jammer dat ze (volgens mij hoor) hebben bezuinigd op het voer. We hebben afgesproken dat ik op de hoogte gehouden zou worden als ze verkocht wordt.
Helaas is het voor mij geen optie haar terug te kopen,...jammer genoeg, als ik dat wel had gekund had ik haar ook nooit van de hand gedaan, maar ja het kon niet anders.

Veel sterkte met je beslissing.....

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:38

Sherif, heb je nog vernomen of het paard verkocht is, en zo ja, aan wie?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:41

Het is balen dat de Pony is gaan bijten en trappen Verdrietig ! Zodoende kan je helaas niet iemand naar een "brave, oudere" pony laten vragen Scheve mond !
Als de mogelijkheid zich voordoet, zou ik zeker proberen haar te kopen! Volgens mij blijf jij je je hele leven rot voelen als je het niet tenminste hebt geprobeerd! Ik hoop voor je dat het toch gaat lukken! Veel succes!!

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 15:29

Jeetje...ik zou het wel proberen. Ik ben benieuwd hoe het afloopt!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 20:27

ik kreeg na dat verhaal toch tranen in m'n ogen!! wat een rotmensen zeg!! jemieneetje Boos!

linlovesyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:26

Ik ook! De tranen schieten in mijn ogen... ahh dat arme beestje, ik heb ongeveer indezelfde situatie gezeten, ook zelfde gezeik met een manege houder en mocht ik mijn ouwe lieverd niet terugkopen...

Probeer het echt door te zetten, en op allee manieren dan weet je iniedergeval dat je het zelf geprobeerd hebt!

kus Lin

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 23:21

als je de kans ooit nog eens echt krijgt, zou ik haar terug kopen, laat je wel niet beduvelen! Ze is al 20 dus veel geld is ze echt niet meer waard!!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 23:29

Yep, ik zou haar kopen. Ik woon bij je in de buurt, ik wil haar best voor je kopen (dan betaal jij haar gewoon) en naar je toe brengen, geen probleem. PB me maar als je het wat vindt.

mjet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 00:24

laat je eff weten hoe dit is afgelopen.. ik ben erg benieuwd en leef met je mee.laat inderdaad iemand anders haar kopen. dat hoeft de eigenaar niet te weten en dan komt alles goed. ga op alle aanbiedingen in die je hier krijgt joh.

groetjes mejet

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 13:47

Desiree: helaas heb ik nog niks vernomen, en ik zag haar laatst nog op de marktplaats staan. Dus ik denk dat ze nog niet verkocht is. Het is ook een merrie die moeilijk te verkopen is, door haar karakter (daar is vroeger mee gekloot).

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 16:13

Waar staat ze dan? Er zal vast wel iemand zijn die voor jou wil bieden. Anders ik wel, heb er alleen de middelen niet voor...
Maar succes verder en hoop dat je dr ooit nog terug kunt kopen!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 23:32

Vertel het ons wel hè!!!!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 21:00

wat jammer! blijf er wel voor vechten... ze verdient haar oude dag... ik hoop dat het lukt via iemand anders..

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 18:31

ik heb het dus gehoord via een vriendin van mij en die heeft weer een vriendin die daar op de manege rijd maar dat is dus allemaal via via en ik had ook tegen meer gezegd dat ik niet wist of het zeker was!

maar het is echt heel sneu voor blija dat ze daar nou nu nog zo staat...
meer ik wil je ook wel helpen hoor! maar ja ik weet ook niet hoe....

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 19:43

Ooit had ik de kans om een pony waar ik helemaal weg van was te kopen, ik heb het toen niet gedaan............... 2 Jaar later ben ik met Prima naar de stal gegaan om te kijken of ze er nog was, Prima had al gezegd dat als ze er nog rond zou lopen, hij haar voor mij zou kopen. Helaas was ze er niet meer, achteraf bleek dat ik 1 week te laat was Huilen

Nog steeds heb ik spijt dat ik haar nooit heb gekocht, zorg dat jij ook geen spijt van je beslissing kan hebben, later. Veel succes voor het vonden van een oplossing!