Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
Wat naar van een verlamde staart, als ik zie hoe die van mij soms bijna opsteigen
Sientje schreef:.
@TS: In jouw situatie lijkt het me een heel goed idee om de paarden overdag binnen en 's nachts buiten zetten. Die van mij lopen de hele zomer ook 's nachts buiten. Overdag lopen ze trouwens bij voorkeur in de volle zon, ook als ze in de schaduw kunnen staan. En het zijn nog wel IJSlanders..
Zijn goed ingeburgerd
manie schreef:Ja hoor hier ook.
Ik vind het onverantwoord en aan dierenmishandeling grenzen, met dit weer en de hoeveelheid dazen, de paarden overdag buiten te houden.
)
manie schreef:Ja hoor hier ook.
Ik vind het onverantwoord en aan dierenmishandeling grenzen, met dit weer en de hoeveelheid dazen, de paarden overdag buiten te houden.
paarden zien wel beter, ook mbv andere zintuigen 
Alleen Hint niet omdat zijn neus snel verbrand, die gaat dus in de avond lekker de wei op en dan de andere hengst naar binnenKarin_deB schreef:manie schreef:Ja hoor hier ook.
Pardon? Ben ik de enige die deze opmerking wel heel erg ver vindt gaan?
Bij ons op stal is het overdag niet te harden met deze hitte, paarden staan te zweten op stal en het is benauwd en dompig.
Dan heb ik mijn pony liever buiten hoor..

angelaatjuh schreef:Ik bedoel vroeger stonden leefden de paarden op rotsen en stonden ook niet binnen. Daarom gaan ze bij ons ook zoveel mogelijk naar buiten
Karin_deB schreef:manie schreef:Ja hoor hier ook.
Pardon? Ben ik de enige die deze opmerking wel heel erg ver vindt gaan?
Bij ons op stal is het overdag niet te harden met deze hitte, paarden staan te zweten op stal en het is benauwd en dompig.
Dan heb ik mijn pony liever buiten hoor..