maar de andere heeft nooit een deken op
zou denk ik ook niet goed komen als die wel een deken op had...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zolang je je paardje niet scheert is het (persoonlijk vind ik dan) beter dan een deken!

. Dit vind ik wel triest, eerlijk gezegd. Blijkbaar heb je zelf zo'n koukleum van je paard gemaakt en dat komt z'n weerstand niet ten goede. KiWiKo schreef:maar wat als je nou intensief sport met je paard joviban?
KiWiKo schreef:maar wat als je intensief sport met je paard???
Diablo schreef:Ja, of als je paard zó oud is, dat die zichzelf niet meer kán warm houden?
KiWiKo schreef:ik kan je verzekeren dat als ik aan het werk ga met een paard, het paard ook aan het werk gaat............ en dat ik echt niet langer dan een half uur moet gaan werken, want langer grenst aan dierenbeulerij

Diablo schreef:Ja, of als je paard zó oud is, dat die zichzelf niet meer kán warm houden?
Ik heb mijn 22 jarige (en die is dus nog niet eens zó oud) op dit moment onder regendek staan, omdat ze met haar zomer vacht deze regenachtige zomers echt niet aankan, dan wordt ze nog stijver en kan zichzelf amper warmhouden.
dus die staat zomers met hele regenachtige perioden onder regendeken
Ikima schreef:Voor diegenen die nooit een deken opdoen, wat doen jullie in de winter met je paarden, ik bedoel dus hoe intensief worden ze gereden? (Niet aanvallend bedoeld hoor, op bokt moet je altijd oppassen want men voelt zich soms aangevallen).