En zijn genoeg av is de lagere prijsklasse denk inderdaad aan jonge beestjes. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En zijn genoeg av is de lagere prijsklasse denk inderdaad aan jonge beestjes. 
Ramona_T schreef:Was het paard toen je ging kijken wel leuk dan?
Mag ik vragen welke discipline en welk niveau je overgens rijd?
runningkawa schreef:Ruzie? We waren alleen maar enorm melig
Maar we kunnen best gewoon verder gaan en zand erover.
Maar dan lijkt het me van jou kant uit ook wel verstandig toch wat duidelijker te posten en maar info in je berichten te geven, zodat mensen daar beter een antwoord op kunnen geven.
Maar zonder dollen, wat is de plastic manier?
Niet om te katten, maar gewoon om te weten wat je daar nu mee bedoeld
Dapy schreef:Ok, leuk, dan zeg ik lekker opzoek danEn zijn genoeg av is de lagere prijsklasse denk inderdaad aan jonge beestjes.
DionnexA schreef:runningkawa schreef:Ruzie? We waren alleen maar enorm melig
Maar we kunnen best gewoon verder gaan en zand erover.
Maar dan lijkt het me van jou kant uit ook wel verstandig toch wat duidelijker te posten en maar info in je berichten te geven, zodat mensen daar beter een antwoord op kunnen geven.
Maar zonder dollen, wat is de plastic manier?
Niet om te katten, maar gewoon om te weten wat je daar nu mee bedoeld
nou die heb ik laatst geleerd. Ik had ook echt geen idee wat het was. Misschien schrijf ik het nu verkeerd ofzo .. maar dat is zegmaar met in contact komen met mensen.. bijvoorbeeld in de stal gaan springen, En als je paard dan kijkt dat je dan stopt dat hij zegmaar een soort van in controle heeft wanneer jij springt. Dat soort dingen.
DionnexA schreef:Ik weet niet of dit topic hier hoort, maar, ik wil graag een arabisch veulentje of eentje van 2 of 3. die nog niet is ingereden ,,
Wie heeft hier een paardje die die nog moet inrijden en hoe pakken Jullie dat aan?
k wil niet zeggen dat ik onervaren ben maar ik wil gewoon weten of er mensen zijn die het slimmer aanpakken dan mij ,
Als dit zo is zou je de stappen dan willen schrijven in dit topic?
a.v.b.
DIONNEXA
aerdenhout1 schreef:DionnexA schreef:Ik weet niet of dit topic hier hoort, maar, ik wil graag een arabisch veulentje of eentje van 2 of 3. die nog niet is ingereden ,,
Wie heeft hier een paardje die die nog moet inrijden en hoe pakken Jullie dat aan?
k wil niet zeggen dat ik onervaren ben maar ik wil gewoon weten of er mensen zijn die het slimmer aanpakken dan mij ,
Als dit zo is zou je de stappen dan willen schrijven in dit topic?
a.v.b.
DIONNEXA
Alleen al dat je op bokt moet vragen hoe je het moet aanpakken om een Arabier in te rijden geeft mij al een bijzonder onplezierig gevoel!
Begin er nu gewoon niet aan en koop, als je dan zo nodig een Arabier moet, een beleerd paardje. Anders is er weer een paard dat op bokt een goed baasje zoekt omdat er niet meer op kan worden gereden!
Ik ben trouwens wel benieuwd onder welke naam je start en met welk paard in de M1?? Foto's misschien?

Animal_ABC schreef:Desensibiliseren kan met vanalles zijn, en als je paard bang is als je springt in zijn stal, kun je hem leren dat als hij niet reageert, jij stopt met springen, en zo kan het paard invloed uitoefenen op zijn omgeving door zijn gedrag...
Maar goed, aangezien niemand elkaar nog serieus neemt in dit topic, vraag ik me af of het zin heeft hier te posten