Mooie kleur bij vos paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 19:13

dat lichtgeel/creme staat super, maar wordt snel vies (ik heb het voor wedstrijden). donkerblauw en zwart staat ook erg mooi (dat heb ik voor training. bordeaux vind ik persoonlijk heel erg lelijk. verder heb ik alles koper/goudkleurig Kwijl jammergenoeg heb ik geen foto voor je......

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 19:52

Ik vind op een vos bijna niets mooi. Alhoewel het ervanaf hangt hoe bruin/rood ie is.
Als ie net zo rood is als Isolda vind ik zwart het allermooiste. Zandkleur is ook oke en groen doet het ook goed. Ik heb gewoon donkergroen met een zwarte bies, maar je kunt ook even "moeilijk" doen en verder zoeken, dan vind je zo'n mooi olijfgroen dekje. (sjuimpje heeft dat op Ozep liggen) Errug mooi!

daan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 20:59

Ik vind (en heb) zelf beige, vanille, donkerblauw, donkergroen en mais en mosterdgeel mooi op een vos maar die zijn ook al genoemd geloof ik. Wat ik zelf ook nog heb en mooi vind is donkerbruin. Verder heb ik nog een wit bontshabrak, vind ik van kleur wel mooi maar bij mij is het model niet helemaal super. Alleen van die witte heb ik een foto:

Afbeelding

Zoals Jantina hierboven ook al zei, als je echt iets mooi's wilt moet je zoeken naar mos/olijfgroen. Ik heb er ooit 1 gezien en niet gekocht en daar heb ik nog spijt van! Sjuimpje heeft die kleur, en nog heeeel veeel andere kleuren!
Laatst bijgewerkt door daan op 14-01-03 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 21:56

Bordeauxrood? Dat lijkt mij heel mooi Haha! En wit natuurlijk Knipoog

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 22:24

Ik vind beige/creme achtig ook heel mooi bij een vos.
Ik heb zelf ook 2 cremekleurige dekjes voor Camilla. Staat dr heel chique vind ikzelf. Haha!
Verder heb ik nog zwart, rood, geel (okergeel, staat ook mooi vind ik maarja is een felle kleur he Knipoog, paars, donkerblauw, grijs, wit en groen. (en eigenlijk van alle kleuren meer dan 1 Bloos)
Ik ben nog opzoek naar een bordeaux outfit want dat vind ikzelf ook heel stoer staan. Pling
Succes met je beslissing.

ricoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 22:26

Babyblauw zwart en donkergroen

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 22:51

Donkerblauw en gewoon blauw vind ik heel stoer. Ik heb helaas geen foto's van Armanda met dekjes ofzo. Maar ik vind Camel en beige ook heel mooi staan...

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 23:39

Heeeee keibedankt allemaal voor jullie reacties! Jullie hebben echt je best gedaan he?! Haha!
Ik heb in t profiel van Sjuimpje gekeken ja, nou die heeft echt een heel assortiment! Kan zo een modeshow beginnen, leuk vind ik dat altijd, zo mooi bijpassend enzo... Ik heb bij Eenmaal Andermaal al een vraagje gezet wie er een beige dekje plus eventueel bandages heeft, die ga ik dan proberen. Alleen helaas nog geen reacties. Niemand????? Verward

EmmaxM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:52

Ik heb ook een vos, en ik weet echt niet wat er mooi op staat heb wel paar dekjes heb licht grijs staat erg mooi, en licht roze ook wel schattig, ook donkerblauw en bruin... bruin heb ik voor spring wedstrijd bruin zadel alles bruin maar was zo benieuwd wat eigelijk nog meer leuk op een vos staat beige lijkt me ook wel wat maar niet in de zomer... zo zomber ;( haha /3

EmmaxM

Re: Mooie kleur bij vos paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:56