Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Horsy1 schreef:En als je flink hebt gereden en je paard zweet, hoe doen jullie dat dan? Gewoon met een zweetdeken terugzetten op de wei?

alleen in noord-holland kan ik ze niet zo snel vindenjoyce B schreef:Als het haalbaar is zou ik ook voor een inloopstal kiezen.
Het is voor bij slecht weer wel fijn als je een (afsluitbaar) overdekt stuk hebt waar je hem droog kunt poetsen en zadelen en verzorgen en waar de dierenarts en hoefsmid hem eventueel kunnen behandelen.
Horsy1 schreef:Hoe doen jullie het met rijden in de winter? Want dan kan het paard natuurlijk modderig en nat zijn etc. Kun je dan wel altijd rijden of is dat niet altijd te doen?
En als je flink hebt gereden en je paard zweet, hoe doen jullie dat dan? Gewoon met een zweetdeken terugzetten op de wei?
Horsy1 schreef:Bedankt voor jullie reacties!
Wat ik me wel afvroeg:
Hoe doen jullie het met rijden in de winter? Want dan kan het paard natuurlijk modderig en nat zijn etc. Kun je dan wel altijd rijden of is dat niet altijd te doen?
En als je flink hebt gereden en je paard zweet, hoe doen jullie dat dan? Gewoon met een zweetdeken terugzetten op de wei?

Horsy1 schreef:Bedankt voor jullie reacties!
Wat ik me wel afvroeg:
Hoe doen jullie het met rijden in de winter? Want dan kan het paard natuurlijk modderig en nat zijn etc. Kun je dan wel altijd rijden of is dat niet altijd te doen?
en dan weer de wei op maar als het heel slijkerig is rijd ik niet dat is onbegonnen werk bij onsin de pist 1 groot modderbad dan

is véél fijner voor je paard!