Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Margo0tje schreef:Welke post zou ik aan moeten passen? Dat je onzin verkoopt?
Rianneke schreef:ik denk trouwens dat het merendeel van de (goede) paardenhouders dhp onzin vind
Margo0tje schreef:1. het is lijden.
2. grappig dat de mensen die zichzelf goede paardenhouders noemen mij nog nooit een beargumenteerd advies hebben kunnen geven.
And now, I'll let it go.
Fijne avond iedereen.
Margo
Citaat:Verkeerd gedacht (verbaasd me niets): ze hebben grote stallen in binnen en buitenland in hun klantenbestand.
Rianneke schreef:ik had het leiden zelf ook al gezien. dom typfoutje maar dat kwam omdat ik me kwaad maakte omdat mijn paarden blijkbaar lijden. de oudste is 30 en kerngezond maar blijkbaar zegt dat minder als een i-netsite die niet eens een gezicht laat zien
Margo0tje schreef:En natuurlijk kan het zonder dhp, terwijl er ook mensen zijn die er veel baat bij zullen hebben:)
Margo0tje schreef:Nou heb ik gedaan. Heb je wel eens gezien hoeveel verschillende antwoorden je hier ziet bij vraagstukken? En helaas heeft niemand de stempel goede paardenhouder op zn voorhoofd dus wie moet ik geloven?
Margo0tje schreef:En aangezien ik niet 10 jaar wil wachten voordat ik zelf de ervaring heb om alle kennis te hebben, schakel ik iemand in die dit al heeft gedaan. Ja nu kan je zeggen dat het niet zo lang duurt, maar ik denk dat er zeker heel veel tijd in ervaring inzit wil je een 'goede' zijn.