Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Collinnnnn schreef:Ik denk dat Mon idd gelijk heeft,alles boven de 1.70 = shire
haha we zijn eruit!!!!(denk ik)

.
. In een Tinker zit Shire, Clydesdale en weet ik wat nog meer voor bloed, maar in een Shire zit absoluut geen Tinkerbloed
.
.
Citaat:Te koop: Zwartbonte tinkermerrie met een stokmaat van 1.80
Deze merrie is drachtig van de Shirehengst Metheringham Upton Arthur, met een stokmaat van 1.92(zwartbles met vier witte benen)
Tevens is de merrie betuigd, ze wordt vijf jaar.
Eventueel te koop met een zo goed als nieuwe wagonette.
Alleen voor serieuze belangstellenden, foto op aanvraag.

tinkernikky schreef:Tinkers zijn tot 170 alles er boven is shire enz..
dus een tinker van 180 bestaat volgens de stamboeken voor tinkers niet!
dus dit is geen tinker! maar inderdaad een bonte shire!!!!!!
Monique
Je kan t ook een bont paard van 1.80 noemen voor mijn part, maar hij ziet eruit als een drum horse! En met drum horses wordt wel gefokt, waarom zouden er anders dekhengsten zijn??? tinkernikky schreef:Niks mis mee lijkt mij, er zijn genoeg liefhebbers voor denk ik.
Mon
Liet de foto's die Nina heeft geplaatst aan Roy zien, reactie van hem: "Wow!! Wat een gaaf paard!! Zo een wil ik later ook wel hebben!!" *kwijl, kwijl, kwijl* Whahaha, zie je wel, uiteindelijk krijg ik wel mijn zin voor nog een Tinker erbij
Alleen is deze een heel stuk groter en geen Tinker maar vooruit het heeft vlekken, is stevig, lange manen, staart en sokken aan de benen. Een leek ziet het verschil niet 
snowdon"]
[quote="tinkernikky schreef:Tinkers zijn tot 170 alles er boven is shire enz..
dus een tinker van 180 bestaat volgens de stamboeken voor tinkers niet!
dus dit is geen tinker! maar inderdaad een bonte shire!!!!!!
Monique
Je kan t ook een bont paard van 1.80 noemen voor mijn part, maar hij ziet eruit als een drum horse! En met drum horses wordt wel gefokt, waarom zouden er anders dekhengsten zijn???flettie"]
[quote="tinkernikky schreef:Niks mis mee lijkt mij, er zijn genoeg liefhebbers voor denk ik.
Mon
Liet de foto's die Nina heeft geplaatst aan Roy zien, reactie van hem: "Wow!! Wat een gaaf paard!! Zo een wil ik later ook wel hebben!!" *kwijl, kwijl, kwijl* Whahaha, zie je wel, uiteindelijk krijg ik wel mijn zin voor nog een Tinker erbij
Alleen is deze een heel stuk groter en geen Tinker maar vooruit het heeft vlekken, is stevig, lange manen, staart en sokken aan de benen. Een leek ziet het verschil niet 

tinkernikky schreef:dus dit is geen tinker! maar inderdaad een bonte shire!!!!!!
tinkernikky schreef:Zeker weten, ik heb zo ook een bonte belg gezien, die staat hier vlak bij in een wei, ik heb de eigenaar er over gesproken.
En vertelde me dat moeder een tinker was en vader een belg.
ze heeft de bouw van een belg en de vlekken van een tinker.
prachtig beest hoor niks mis mee..
Ik heb ook totaal geen problemen met bonte shires, ik vind ze gaaaaaf.
Mon