Gaat het bij jullie vooral om de buitenkant van je

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sl0wm0ti0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 14:18

De eerste indruk is toch de buiten kant. Ik vind dat een paard goeie kwaliteiten moet hebben, en leuk moet kunnen lopen. Maar ook het uiterlijk speelt voor mij ook een grote rol. Het is namelijk de combinatie van die 2 factoren die het paard tot een geheel maken. Verder is mijn paardje ook niet de mooiste, maar wel de liefste.. en dat telt voor mij. Lovers

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 14:46

Maar kies je voor rassen als tuigers en tinkers dan kies je daar toch een beetje bewust voor dat die paarden een ramshoofd kunnen hebben of zie ik dat verkeerd?

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 15:11

hey
Gigi heeft een beetje een ramshoofd, maar niet overdreven;

Afbeelding

Op een echt ramshoofd zou ik een paard waarschijnlijk ook wel laten staan. Gigi kende ik al een half jaar voordat ik hem heb gekocht.
Ik denk idd ook wel dat het een aanwijzing is naar een moeilijk karakter (dat heeft de mijne toch)
xxx

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 15:23

Je hebt uitzonderingen maar over het algemeen vind ik een ramshoofd gewoon echt niet mooi. Een ramsneus gaat vaak nog wel, maar ramshoofd niet. Bij de tinkers komt het vaak voor, meestal vind ik het dan ook niet mooi, maar heb ook al uitzonderingen gezien...

Gekkemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 16:23

voor een deel moet hij er wel leuk uit zien jah Lachen.. maar hij moet zeker genoeg karakter hebben niet 1 die nooit 1 stap verkeerd zet enz.. vind ik niks aan Haha!... als hij egt iets raars heeft koop ik het paard niet... hij moet er wel beetje leuk uit zien en niet iets raars hebben... Maar ze hoeven er niet perfect uit te zien!.. Lachen.. iets minder mag ook wel Tong uitsteken

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 17:19

Zie het ligt natuurlijk aan het type paard.
Als je tuigers hebt, dan is dat het ras die dat soort hoofden hebben.
Persoonlijk vind ik het niks
Kan je wel zeggen je hoeft niet op het hoofd te rijden, maar het oog wil ook wat Lachen

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 17:37

Het gaat erom of een dier kwaliteiten heeft, op een hoofd kun je niet rijden. Kijk trouwens ook naar Salinero van Anky, dat is op zijn zachtst gezegd toch ook niet zo'n mooi hoofd.

Wil niet zeggen dat ik het mooi vind, maar ik blijf erbij dat de kwaliteiten van het paard voor alles gaan.

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 18:07

Mijn haflinger Mananzo heeft een klein beetje een ramshoofd. Op de foto kan je het niet echt goed zien, omdat de achtergrond wit is en zn bles ook, maarja toch kan je het een beetje zien.

Ik viel er juist op. Ik vind het hem heel mooi staan. Hij krijgt er een mooie uistraling van, een beetje 'barokkig' Verward

Op die foto is dat niet echt te zien.

Afbeelding