Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Eowyn3003 schreef:Ja maar worden jouw paarden niet onrustiger van binnen staan? Of krijgen ze extra hooi dan?
Anita1987 schreef:x_Renee schreef:Mijn verzorgpony's die blijven ook altijd buiten in de wei, hun maakt het niet uit. hebben ook niet echt een schuilmochelijkheid hoor, maar er is mij ook verteld dat stroom stroom aantrekt.. dus dat het zo wie so altijd naar het stroomdraad gaat?
Dus de stroom van de draden halen is ook een idee? Ik zie ze er niet voor aan om door de draden te gaan, heb nu ook niet altijd het stroom erop.
Ik denk dat ik ze gewoon met een normale onweersbui buiten laat en als het echt dichtbij en hard gaat dat ik ze toch binnen doe, dan weet je iig waar ze precies zijn..Tnx voor de reacties
Ik zag trouwens dat er nog een actief topic over hetzelfde onderwerp ging, sorry

JoyCiej007 schreef:Ik zie het al helemaal voor me trouwens; flink onweren, jij (TS) naar de wei om paarden op stal te jagen, en dan wordt je nog geraakt door de bliksem ook nog
lonnie schreef:...Alleen de vraag is: is de kans groter dat de bliksem op n paard in de wei inslaat of in de stal?
Niet handig als je een buitenrit aan het maken bent en het gaat onweren.