Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. En als de staldeur dan open ging en ik kwam binnen dan werd ik nog een luid verwelkomt door Demi (en daarna door Nobby die het iets zachter deed
). Tja ze kende ons wel altijd, zelf Knuffel werd op het einde van de stal periode helemaal gek als ik binnen kwam (bokken en springen in de stal
). Ach jah je kan een band opbouwen met je pony/paard of je kan het niet
. En de meisjes waar we bij op stal stonden konden dat duidelijk NIET want die pony's kropen achter in de stal als ze binnen kwamen
.
En dan gaan ineens die oortjes omhoog en wordt er heftig gehinnikt. Soms alleen de oortjes maar meestal gaat het wel gepaard met geluid.
Schattig he. De eigenaren van die stal vroegen me later nog wat er nou aan de hand was
. TJa, ik heb gewoon een heerlijke band met mijn paardevriendje
. En die neemt niemand mij af
En als ik niet al fluit, en gelijk naar dr stal loop, en dr deur gaan open, zeg ik altijd Haaaaj Wijfie!! En dan gaat ze een beetje mompelen!
(shadow haar weide genootje)
Ineke2 schreef:Ik roep altijd 'Hey Jochie!'Meestal krijg ik antwoord terug alleen als ie aan het eten is niet, want eten is belangrijker dan het baasje
Als Omar staat te eten kan er een bom ontploffen maar hij eet door
Hij krijgt altijd een lekker appeltje van me zodra ik op stal kom en als ik een keer geen appel bij me heb word ik helemaal gefouilleerd

"