rijden met chaps (van die lange)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 18:17

Ik heb ze om dezelfde reden als jij gekocht maar kan er niet aan wennen.
heb het meerdere malen geprobeerd maar zit toch het fijnste met mijn leren laarzen zo op de rijbroek dan nog van die lange chaps eroverheen.
Je zit er trouwens wel lekker vast mee aan het zadel

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-03 18:24

ik vind dit wel grappig. We begonnen met chaps en eindigen met handschoenen.

Rocco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 19:44

Ik heb ook van die lange chaps, ik heb ze overgekocht van een vriendin, die had er volgens mij fl.200,- voor betaald. Voor de warmte vind ik ze fijn, maar de mij geven af als ze nat worden, dat is dus niet fijn!

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 14:23

jah steef,
ik snap ook wel dat het makkelijk is als je en paard zadel mak maakt (ruiter mak in dit geval), dat het dan handig is dat je er makkelijk op kunt komen.
maar ik had het er niet over dat je ernaast moet gaan hangen.... dit zou idd niet erg slim zijn. zover was ik ook nog wel.
en het is toch niet erg als je éérst een rondje loopt en dáárna die rits dicht doet, het hoeft niet meteen, we hebben immers geen haast weet je nog.... hehe. opstijgen, tuurlijk moet dat wel met een beetje tempo gebeuren, maar wel beheerst, maar ik neem aan dat je dat wel doet.

groeten jeffrey

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 14:48

Steef schreef:
Ik vind dat je er net wat te moeilijk mee op een paard komt, als je dan snel moet zijn dan gaat het niet.

Ik dacht dat dat alleen aan mij lag.. Ik voel me zo'n duffe debiel als ik mijn voet niet eens in de beugel kan krijgen, terwijl die al superlaag hangen.... Lekker genant is dat

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 17:48

echte goede, dus niet die flutdingen bij de divoza van E100,- maar kwaliteitslerenchaps (>200 euro), worden soepel en gaan naar je lichaam zitten (dan heb je dus niet het probleem van steef) en blijven heel lang mooi. ik heb de mijne al jaren en zien er nog steeds perfect uit.

ik doe ze nu trouwens niet vaak meer aan omdat ik op het moment geen lekkere broek heb om eronder te doen.