Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maanling schreef:Ik ken Norton en dit is zonnebrand! Snap niet dat Yvonne dat niet ziet? Zij heeft toen ik Norton nog reed daar ook eens de DA voor laten komen. Zeg haar dat dit super werkt: http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... ctID=26122
Smeer er niet zomaar iets op maar laat Yvonne de DA even kijken.
EDIT: Ik zie dat je in Noordwijk woont, dus twijfel nu eigenlijk of we het over dezelfde Norton hebben. Maar goed, het neusnetje blijft een goede tip!
diesel83 schreef:hoi,
ik heb het idd over de witte creme ik gebruik die voor zoveel dingen omdat het ook een ontsmettende werking heeft. mijn paard heeft ook een wit/roze neusje en dus erg gevoelig voor verbranding door de uiercreme heeft hij daar nog nooit last van gehad!maar het lijkt mij ook branden als je het erop smeert nadat het al zo erg verbrand is dus dat kun je ook beter niet doen. er zijn nu al zoveel goede opties gegeven ik denk dat je er een hoop uit kan halen. dat je paard het niet toe laat het insmeren is logisch hij heeft pijn aan zn neusje. voorzichtig blijven proberen en anders wanneer hij een koekje eet van je hand voorzichtig proberen laat em zien dat jij hem wilt helpen en geen pijn wilt doen
groetjes tamara
Maanling schreef:volgens mij is 'mijn' norton donkerderbruin... 'mijn' norton was een Wolfgang.
sokje87 schreef:Als hij z'n kop om hoog gooit pak je er toch gewoon een krukje bij?
Verder: Ik denk ook dat dit verbrand is. Even uit de zon proberen te houden en dan insmeren met sunblock als hij weer naar buiten gaat.
Maanling schreef:Neeee.... denk toch niet.
Al is het wel toevallig, ook Norton, ook ruin, ook bruin en ook moeilijk met neus en ook met zonnebrand.
Oh, ik heb nog een foto! Kijk, dit is/was mijn Norton: