Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) voer 3 keer per dag en smeer valerie in tegen het schuren.rommeke schreef:ik ga elke dag wel 3 keer naar mijn paard!
ik doe alles zelf, dus ik mest 3 keer per dag uit ( hou niet van een vieze stal) voer 3 keer per dag en smeer valerie in tegen het schuren.
savonds gaat ze om 8 uur naar buiten en smorgens vroeg om 7 uur komt ze naar binnen.
smiddags even in de wei om te eten.
ik rijd meestal 3 tot 4 keer in de week, maar ga vaak wandelen, wassen, borstelen enz.
haflingertje schreef:Ik ga ook elke dag ook al staan ze 24/7 buiten!
Al is het maar om even een knuffel te geven en even alles te controleren!
rommeke schreef:ik ga elke dag wel 3 keer naar mijn paard!
ik doe alles zelf, dus ik mest 3 keer per dag uit ( hou niet van een vieze stal) voer 3 keer per dag en smeer valerie in tegen het schuren.
savonds gaat ze om 8 uur naar buiten en smorgens vroeg om 7 uur komt ze naar binnen.
smiddags even in de wei om te eten.
ik rijd meestal 3 tot 4 keer in de week, maar ga vaak wandelen, wassen, borstelen enz.
. Minstens een keer of vier per dag (paard staat aan huis). Smorgens mesten, drie keer per dag eten geven. Smorgens gaat ze rond zeven uur buiten, rond acht uur savonds komt ze terug binnen. Regelmatig drinken gaan bijvullen.
. 
. Nu hij met blessure staat longeer ik hem soms even aan het halster om conditie wat op peil te houden en er wordt getarget om de dag, aangezien hij dat super leuk vind om te doen.

.