Moet hij dat wel willen eten....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
GvdT schreef:Simmie, mijn paard + pony zijn ook altijd de eerste dagen dat ze 24/7 buiten staan wat slomer. Daarom zet ik ze ook niet een paar dagen voor een cross 24/7 buiten. Als ze in oktober weer 's nachts naar binnen gaan hebben ze veel meer energie.
Ik merk wel dat ze conditioneel sterker worden na een paar weken 24/7 buiten.
aan als ik dan wil gaan rijden. Merk met rijden helemaal niet dat ze meer buiten staan, zijn even energiek als altijd. In de wei gaan ze trouwens vaak ook gestrekt in het zonnetje liggen.
Talida schreef:Gelukkig maar Sim, het is gewoon normaal!![]()
Ik kan me Westenwinds gedachten gang wel voorstellen hoor. Als mn bijrijd ruin 24/7 op het land stond stopte ik gewoon met rijden zo vreselijk werd dat. Die had ik liever als hij op stal stond![]()
Vind een dag op het lan dmeer dan genoeg, ik wil Tal echt niet terug op 24/7. Maar goe ddaar ging dit topic niet over
Maar dat weet TS al
Klara16 schreef:Of je voert wat meer krachtvoer, want dat hele dag rondlopen vergt ook meer energie dan stilstaan op 3x3.Citaat:Wel lastig hoor, ik vind het heerlijk dat hij nu de hele dag in de wei kan lopen, maar het moet toch niet ten koste gaan van het fijn dressuur kunnen rijden!
Foei!
Je rijdt M1 zie ik. dat moet mogelijk zijn zonder je paard de hele dag op stal te zetten imo...