Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cheveyo schreef:wij doen het in de groencontainers van de huizen (we hebben natuurlijk wel onze eigen).
Dat wordt 2 wekelijks gehaald, we hebben er 6 staan nu.
sbdw schreef:Ashley__ schreef:Wij gooien het op de mesthoop, en als die vol is, laten we het afhalen. Dat kost ons ongeveer €150,-
door wie laten jullie het ophalen als ik vragen mag?
Ashley__ schreef:Wij gooien het op de mesthoop, en als die vol is, laten we het afhalen. Dat kost ons ongeveer €150,-

Citaat:onze paarden staan op vlas en met mesten doe ik het in vuilniszakken en eens in de 2 weken rijden we met een aanhanger vol naar het milieupark van de roteb, kost niets, geen afvoerkosten

) Tinka schreef:Citaat:onze paarden staan op vlas en met mesten doe ik het in vuilniszakken en eens in de 2 weken rijden we met een aanhanger vol naar het milieupark van de roteb, kost niets, geen afvoerkosten
Welk milieupark breng jij het dan, want ik wou mijn mest in Ijsselmonde brengen maar dat mocht niet. Was zwaar chemisch afval volgens hun en de boel zou zo kunnen ontploffen.
Overigens doe ik het in plastic zakken en gooi het eens in de maand over het land. Een gedeelte doe ik in de kliko's en soms komt iemand van een volkstuin het ophalen.
snowdon schreef:Ik lees wel vaker wat over kalk bijstrooien, maar waarom kalk? Hoe bemerk je een tekort aan kalk?
) hij heeft de kar weer opgehaald en hij wou alleen een bos bloemen hebben, nou ik heb hem maar 30 euro gebracht, in de hoop dat hij het vaker wil doen!