Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_R_G_ schreef:cowboy magic is dat alleen een ontklitter of helpt dat ook met de groei?
Groeien de manen ook 1cm per maand?
de manen van mijn fries willen niet echt groeien maar de haflinger van mijn zus heeft de in 3 jaar tijd al op z'n knieën hangen.
Iemand nog tips? vlechten helpt niet zo goed dat trekt bij haar juist de haren er uit
TNT schreef:_R_G_ schreef:cowboy magic is dat alleen een ontklitter of helpt dat ook met de groei?
Groeien de manen ook 1cm per maand?
de manen van mijn fries willen niet echt groeien maar de haflinger van mijn zus heeft de in 3 jaar tijd al op z'n knieën hangen.
Iemand nog tips? vlechten helpt niet zo goed dat trekt bij haar juist de haren er uit
is eigenlijk alleen een ontklitter maar bij veel paarden en ook bij mezelf helpt het heel erg bij de groei, dus je zou het kunnen proberen voor de manen, wat ik deed bij me hengstje is dan aan beide kanten van de manenkam inwrijven met cbm en dan naar beneden borstelen en dat 1 x per week heeft hele mooie manen gehad tot de ruin ze opvrat
Ik weet alleen niet hoeveel die is gegroeit..